Цей крок відбувається на тлі зростаючої популярності «молока без молока», оскільки споживачі віддають все більшу перевагу рослинним продуктам.
Згідно з заявою шведського бренду, Oatly Group AB (материнська компанія Oatly) уже розпочала первинне розміщення 84,4 млн американських депозитарних акцій (ADS), кожна з яких представляє одну звичайну акцію.
Початкова ціна публічного розміщення в даний час оцінюється в межах від $15 до $17 за акцію
Oatly займається рослинними напоями, і орієнтована виключно на розвиток досвіду в галузі переробки вівса. У цій сфері компанія має безліч технологічних досягнень, які дозволили розширити асортимент продукції, включаючи альтернативи молоку, морозиву, йогурту, кулінарним вершкам та спредам.
Нагадаємо, у березні Oatly оприлюднила плани щодо будівництва одного з найбільших у світі заводів з виробництва альтернативного молока.
Очікується, що завод вироблятиме 300 млн л вівсяного молока на рік, з подальшим доведенням цього обсягу до 450 млн л.