Понеділок, 2 Грудня, 2024
інше

    Собівартість культивованого м’яса упала до $4, наступна відмітка – $2

    Ізраїльська компанія Future Meat Technologies продовжує знижувати собівартість лабораторно вирощеного м’яса.

    Ще в лютому компанія оголосила, що виробничі витрати на її розробку – курячу грудку «із пробірки» – склали €6,70 (приблизно $7,50). Зараз уже йдеться про $4.

    Щоправда, виробничі витрати розраховуються не на кілограм, а на одиницю виробу вагою 110 грамів.

    Однак це уже є значним зниженням собівартості, що допоможе Future Meat у майбутньому досягти цінового паритету зі звичайною куркою та вивести на ринок свій перший продукт.

    Через рік собівартість ймовірно знизиться до $2

    Ром Кшук, генеральний директор компанії, вважає, що виробничі витрати можуть впасти до $2 протягом наступних 12-18 місяців. За цей же період компанія сподівається випустити свій продукт на ринок США.

    Як і інші виробники культивованого м’яса, Future Meat використовує клітини тварин і «копіює» їх у великих біореакторах. Однак компанія відрізняється тим, що для вирощування «курятини» використовує суміш рослинних і тваринних інгредієнтів.

    Виготовляти культивоване м’ясо все ще дорого, і багато компаній намагаються досягти цінового паритету порівняно з традиційним м’ясом. Поки що споживач якщо і виявляє бажання спробувати альтернативні м’ясні продукти, то лише з етичних, екологічних та медичних причин. Але часто вартість такої їжі є рушійним фактором рішень про придбання.

    Нагадаємо, на сьогодні єдиною країною, яка дозволила продавати культивоване м’ясо, залишається Сингапур.

    Джерело

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Схожі теми

    Виробництво м’яса у лабораторіях створить 90 тисяч робочих місць

    Згідно з дослідженням, культивоване м'ясо матиме значний вплив на економіку, екологію та здоров’я людей по всій Європі.Ключовою умовою для...

    Кулебяка для Кулібіна. Uniliver навчає сім’ї винаходити їжу з відходів

    «Харчові відходи — це зростаюча гуманітарна та екологічна криза», — говорить Крістіна Бауер-Планк з Unilever.Компанія взяла за мету боротьбу...

    Масло масляне. З кокосової олії створили замінник столового масла для веганів

    Масло вироблене однойменним швейцарсько-філіппінським соціальним підприємством, заснованим Шарон Каттлеєю Ромеро-Фауд та її сестрою з Маніли Шейлою, а також трьома...

    Lay’s перетворив свою фірмову картоплю в унікальну горілку до святкового сезону

    Відомий своїми картопляними чіпсами бренд Lay’s, котрий належить PepsiCo, дебютував в абсолютно новій категорії — якраз до найближчих свят.Lay’s...

    Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

    Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

    Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

    5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

    Може вас зацікавити

    Доставка їжі: тенденції, секрети, фішки, майбутнє ринку онлайн-доставки продуктів

    Основні екологічні тренди продуктового ритейлу:Відмова від пластику; Етичне...

    Air Co. Екологічна горілка з двох інгредієнтів: вуглекислого газу і води

    За словами одного із засновників стартапа Грегорі Костянтина, при...

    Вибір редактора
    В продовження теми