Собівартість культивованого м’яса упала до $4, наступна відмітка – $2

Ізраїльська компанія Future Meat Technologies продовжує знижувати собівартість лабораторно вирощеного м’яса.

Ще в лютому компанія оголосила, що виробничі витрати на її розробку – курячу грудку «із пробірки» – склали €6,70 (приблизно $7,50). Зараз уже йдеться про $4.

Щоправда, виробничі витрати розраховуються не на кілограм, а на одиницю виробу вагою 110 грамів.

Однак це уже є значним зниженням собівартості, що допоможе Future Meat у майбутньому досягти цінового паритету зі звичайною куркою та вивести на ринок свій перший продукт.

Через рік собівартість ймовірно знизиться до $2

Ром Кшук, генеральний директор компанії, вважає, що виробничі витрати можуть впасти до $2 протягом наступних 12-18 місяців. За цей же період компанія сподівається випустити свій продукт на ринок США.

Як і інші виробники культивованого м’яса, Future Meat використовує клітини тварин і «копіює» їх у великих біореакторах. Однак компанія відрізняється тим, що для вирощування «курятини» використовує суміш рослинних і тваринних інгредієнтів.

Виготовляти культивоване м’ясо все ще дорого, і багато компаній намагаються досягти цінового паритету порівняно з традиційним м’ясом. Поки що споживач якщо і виявляє бажання спробувати альтернативні м’ясні продукти, то лише з етичних, екологічних та медичних причин. Але часто вартість такої їжі є рушійним фактором рішень про придбання.

Нагадаємо, на сьогодні єдиною країною, яка дозволила продавати культивоване м’ясо, залишається Сингапур.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Світовий лідер ринку харчування вперше замінив коров’яче молоко на мікробне

Це вперше, коли Unilever залучає можливості точної ферментації для виробництва продуктів нетваринного походження.Група висловила свій намір вийти на ринок,...

Одна “безсмертна” лінія клітин корови дасть трильйони тонн м’яса

Розробка дозволить масово виробляти етичні м’ясні продукти та прокладе шлях до масової комерціалізації, допомагаючи інноваторам подолати проблеми масштабованості та...

Nuro отримали $500 млн на розвиток автономних автомобілів для доставки

Стартап, який вже сумарно підняв $ 1,5 млрд, розробляє роботизовані транспортні засоби для кур'єрської доставки. Вони вже активно використовуються...

Куряча сенсація: чим здивує новий бренд МХП «Супер Філео»?

Потужно працювати, щоб підтримувати економіку країни та годувати людей – один із принципів компанії МХП. У 2024 році кількість...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Часник без запаху — ліванська компанія отримала премію за кращий продукт 2021 року

Ліванська компанія Garlidoux перетворила звичайний часник на часник без...

З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже...

Китайці навчилися друкувати фрикадельки з лабораторного м’яса у промислових масштабах

Вчені запевняють, що створили «клітинну фабрику», яка може виробляти...

Їстівні ложки зі смаком ванілі на півмільйона доларів — стартап шокував ринок

Засновник компанії Дінеш Тадепаллі придумав їстівні столові прибори, коли...

Вибір редактора
В продовження теми