Продукт є одним із трьох у новій літній лінійці. Інші два – шматочки «This Isn’t Bacon» (у перекладі – «Це не бекон») та шпажки «This Isn’t Chicken» («Це не курятина»).
Новими продуктами бренд взяв на себе зобов’язання запропонувати рослинні альтернативи всім традиційним продуктам на м’ясній основі, доступним у супермаркетах.
This з’явився на ринку Великобританії після того, як двоє м’ясоїдів протестували їжу без м’яса та вирішили, що більше не хочуть повертатися до звичного способу харчування.
До того, як стати співзасновниками нової компанії у 2019 році, вони мали стабільну роботу.
На розробку, вивчення, дегустації та удосконалення смаку рослинних альтернатив пішло півтора роки.
В результаті компанія отримала набір продуктів, які «дозволяють їсти м’ясо, не вбиваючи його»
Окрім всього, This значно економить ресурси на виробництво альтернативної їжі. Якщо на отримання кілограму яловичини йде понад 4 тис. літрів води, то на рослинний замінник – 121 л. Викиди СО2 скорочуються у 40 разів.
При цьому коктейльні ковбаски все так же збагачені залізом та вітаміном В12, мають багато білку. Вся лінійка This містить більше протеїну, ніж окремо взяті сочевиця, тофу, майже всі овочі.