Чіповані: 92% відвідувачів ресторанів після вакцинації продовжать замовляти їжу онлайн

92% відвідувачів ресторанів продовжать здійснювати онлайн-замовлення після вакцинації. І лише 8% повернуться до звичного ланчу у закладі харчування, як це було до пандемії.

Про це свідчать результати дослідження, опубліковані виданням Delivering On Restaurant Rewards у співпраці з компанією Paytronix.

Для відстеження впливу віку та статусу вакцинації на способи замовлення їжі дослідники опитали 1884 американських споживачів.

Як виявилося, пандемічні звички досить глибоко вкорінилися у щоденне життя

Проте є й інші результати. Зокрема, 26% досі невакцинованих клієнтів ресторанів планують частіше замовляти їжу на місці після отримання щеплень.

Дослідження вказує на те, що можливості цифрового замовлення є більш важливими для ресторанів, ніж інших секторів (наприклад, роздрібної торгівлі), оскільки клієнти планують і далі віддавати більшу перевагу цифровим технологіям.

Хоча самі керівники ресторанів з оптимізмом дивляться на перспективи свого бізнесу на фоні прискорення вакцинації. Наприклад, генеральний директор Starbucks Кевін Джонсон під час звітування інвесторам заявив, що глобальний прогрес у галузі вакцинації забезпечить потік клієнтів, який утримуватиметься 2-3 роки.

Окрім того, 60% відвідувачів закусочних говорять, що їм комфортніше і приємно перекусити на вулиці.

Однак, як показують дані Paytronix, це не означає, що брендам потрібно повністю змінити цифрові стратегії, які вони запровадили впродовж минулого року.

Джерела: Restaurantdive, Paytronix

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Японський розробник зібрав мільйони на платформу для вирощування клітинного м’яса вдома

Окрім існуючих інвесторів компанію підтримали AgFunder та Beyond Next Ventures, тим самим піднявши загальне фінансування IntegriCulture до $16,4 млн.Кошти...

Українських виробників навчать торгувати на Amazon та eBay

Навчання електронній комерції дозволить українським підприємцям налагодити зв’язки з ринками ЄС, зареєструватися та продавати свою продукцію на міжнародних торгових...

Відомий навігатор Waze маркуватиме на картах, де купити залишки ресторанної їжі

Too Good To Go — це програма, що з'єднує користувачів із магазинами та ресторанами, які мають непродані надлишки їжі,...

В Україні відкрили найбільший у Східній Європі завод із переробки риби

Підприємство, засноване у 1994 році, спеціалізується на вирощуванні прісноводної риби та її переробці для внутрішнього ринку. Будівництво власного заводу...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Інвестор шукає 10 стартапів для запуску молочного лабораторного інкубатора

Pascual Innoventures має на меті стати інвестором на початковій...

Стартап, що вирощує свинину за 4 дні, набрав у команду ветеранів м’ясного ринку

У червні новим генеральним директором Meatable стане ветеран м’ясного...

Біл Ґейтс не причім. «Чіп» на руці підбере ідеальне меню для кожного

Технологічний підхід обіцяє поліпшити метаболізм, підвищити рівень енергії та...

50% споживачів готові доплачувати за корисну та місцеву їжу: про тренди майбутнього

Такі результати глобального дослідження, отримані міжнародною консалтинговою компанією PwC....

Україна створює перший індустріальний парк для новітньої харчової промисловості

Індустріальний парк VOLIA об’єднуватиме  три локації, які спеціалізуватимуться на...

Вибір редактора
В продовження теми