Чіповані: 92% відвідувачів ресторанів після вакцинації продовжать замовляти їжу онлайн

92% відвідувачів ресторанів продовжать здійснювати онлайн-замовлення після вакцинації. І лише 8% повернуться до звичного ланчу у закладі харчування, як це було до пандемії.

Про це свідчать результати дослідження, опубліковані виданням Delivering On Restaurant Rewards у співпраці з компанією Paytronix.

Для відстеження впливу віку та статусу вакцинації на способи замовлення їжі дослідники опитали 1884 американських споживачів.

Як виявилося, пандемічні звички досить глибоко вкорінилися у щоденне життя

Проте є й інші результати. Зокрема, 26% досі невакцинованих клієнтів ресторанів планують частіше замовляти їжу на місці після отримання щеплень.

Дослідження вказує на те, що можливості цифрового замовлення є більш важливими для ресторанів, ніж інших секторів (наприклад, роздрібної торгівлі), оскільки клієнти планують і далі віддавати більшу перевагу цифровим технологіям.

Хоча самі керівники ресторанів з оптимізмом дивляться на перспективи свого бізнесу на фоні прискорення вакцинації. Наприклад, генеральний директор Starbucks Кевін Джонсон під час звітування інвесторам заявив, що глобальний прогрес у галузі вакцинації забезпечить потік клієнтів, який утримуватиметься 2-3 роки.

Окрім того, 60% відвідувачів закусочних говорять, що їм комфортніше і приємно перекусити на вулиці.

Однак, як показують дані Paytronix, це не означає, що брендам потрібно повністю змінити цифрові стратегії, які вони запровадили впродовж минулого року.

Джерела: Restaurantdive, Paytronix

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Цибуля без сліз, яку 30 років розробляв аграрний гігант, почне продаватися у британських супермаркетах

«Цей тип цибулі ідеально підходить для того, щоб прибрати сльози з кухні, а солодкість чудово смакує до різноманітних страв,...

Пломбір за крипту — виробники мікробного морозива переходять на блокчейн

Здійснити крипто-платіж можна на веб-сайті Brave Robot. Для звичайних споживачів це стало можливо завдяки партнерству Brave Robot та Coinbase...

Собаку з’їли: корейський стартап виростив яловичий стейк за ціною традиційного м’яса

FBS — це суміш, видобута з крові плодів, вирізаних із вагітних корів. Містить «коктейль із білків», що робить його...

Американці створили перші грибні жуйки, які покращують імунітет і концентрують увагу

Жуйки виготовлені з розробленої компанією суміші Mycomatrix, що включає екстракти грибів рейші, кордицепсу, хвоста індички, левової гриви та майтаке.Mycomatrix...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

З брокколі та чорниці створили перший коктейль, що стабілізує рівень цукру в крові

Це перший у своєму роді напій, розроблений для забезпечення...

В Україні роздадуть 2 млн євро грантів на бізнес з виробництва харчів

За умовами конкурсу, організатори збираються виділити 2 млн євро...

Ізраїльтяни «надрукували» справжню домашню ковбасу та шашлик з баранини

Лінійка має назву «Нове м’ясо» та включає в себе...

Норвезькі біотехнологи робитимуть інноваційні продукти з перемеленого криля

Завод, котрий збудують в гірськолижному комплексі Нерінгспарк, поблизу Осло...

Щоб змінити смак віскі, рокери Metallica приставили до бочок сабвуфери

У Великобританії нещодавно запустили новий бренд міцних алкогольних напоїв,...

Вибір редактора
В продовження теми