Про це свідчать результати дослідження, опубліковані виданням Delivering On Restaurant Rewards у співпраці з компанією Paytronix.
Для відстеження впливу віку та статусу вакцинації на способи замовлення їжі дослідники опитали 1884 американських споживачів.
Як виявилося, пандемічні звички досить глибоко вкорінилися у щоденне життя
Проте є й інші результати. Зокрема, 26% досі невакцинованих клієнтів ресторанів планують частіше замовляти їжу на місці після отримання щеплень.
Дослідження вказує на те, що можливості цифрового замовлення є більш важливими для ресторанів, ніж інших секторів (наприклад, роздрібної торгівлі), оскільки клієнти планують і далі віддавати більшу перевагу цифровим технологіям.
Хоча самі керівники ресторанів з оптимізмом дивляться на перспективи свого бізнесу на фоні прискорення вакцинації. Наприклад, генеральний директор Starbucks Кевін Джонсон під час звітування інвесторам заявив, що глобальний прогрес у галузі вакцинації забезпечить потік клієнтів, який утримуватиметься 2-3 роки.
Окрім того, 60% відвідувачів закусочних говорять, що їм комфортніше і приємно перекусити на вулиці.
Однак, як показують дані Paytronix, це не означає, що брендам потрібно повністю змінити цифрові стратегії, які вони запровадили впродовж минулого року.
Джерела: Restaurantdive, Paytronix