Вода у кубі. Британці створили напої в мікрокубиках

Британська компанія Waterdrop представила невеликі ароматизовані кубики для приготування напоїв — Microdrink.

Microdrink являють собою крихітні кубики без цукру на основі екстрактів рослин і фруктів та мають натуральний смак.

Крихітні кубики багаті на вітаміни завдяки широкому спектру інгредієнтів, що містяться у їх складі. Це екстракти квітів бузини, кактусових плодів, артишоку, карамболю та чебрецю.

Деякі смаки доповнені специфічними складниками — листям індійської моринги, азіатським женьшенем або бразильськими ягодами асаї

Microdrink прості у застосуванні. «Просто опустіть мікрокубик у воду та насолоджуйтесь. Освіжаючий безпрограшний варіант для вашого здоров’я», — кажуть у компанії.

Своєю розробкою британці прагнуть заохотити людей пити більше води, тим самим скоротивши застосування пластикових пляшок.

У Waterdrop стверджують, що при виготовленні таких кубиків використовується на 98% менше пластику та значно зменшується вуглецевий слід у порівнянні з виробництвом звичайних напоїв у пляшках.

«На кожну упаковку Waterdrop, що продається, з навколишнього середовища забирається одна пластикова пляшка», — пишуть на сайті компанії.

Споживачі вже оцінили нову розробку та назвали смаки «ідеальними» й «дивовижними».

Поряд з мікрокубиками компанія реалізує сталеві та скляні пляшки з метою мінімізації застосування пластику у повсякденному житті.

Джерело: The Spoon, Waterdrop

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Інвестори дали $1,6 млн на клітинних лобстерів. Це – чисте м’ясо, тільки без панцира

Серед інвесторів Cultured Decadence — Bluestein Ventures, Joyance Partners, Revolution’s Rise of Rest Seed Fund, gener8tor, GlassWall Syndicate, Bascom...

Українцям допоможуть перетворити ідеї інноваційної їжі на бізнес

Go To Business — програма, яка допоможе українцям розвивати та реалізовувати унікальні підприємницькі ідеї.Програма складається з двох буткемпів тривалістю...

Американський рітейлер тестує «розумні» візки, за допомогою яких можна оплачувати товари

Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки KroGo за технологію стартапу Caper. Покупці сканують штрих-код товарів, які вони розміщують у...

Інноваційний стартап створив аналог м’ясного соку з червоних мікроводоростей

Стартап Yemoja, що займається розробкою морських інгредієнтів, розробив продукт, що імітує червоний сік м’яса, надаючи соковитості рослинним стейкам.Yemoja встановив,...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Impossible Foods довів суму фінансування свого веганського м’ясного бренду до «неможливих» $2 млрд

Останнє вливання капіталу підняло загальний обсяг фінансування «неможливих» до...

Євген Клопотенко: «Спогади дитинства — одна з найважливіших складових смачної їжі»

Євген Клопотенко — рок-стар української кулінарії. Саме він захистив...

Штучний інтелект дозволить суттєво покращити якість меду, який був створений без бджіл

Після запуску багатьох продуктів у сегменті веганського меду MeliBio...

Пломбір із козячого молока та сири в кропиві — на Прикарпатті створюють незвичайні продукти

Морозиво з козячого молока — експеримент “Ми зупинилися тільки на...

Вибір редактора
В продовження теми