Битва титанів: Nestlé запускає рослинне молоко та готується до протистояння з головним конкурентом

Найбільша в світі харчова компанія – швейцарська Nestlé – випустила на ринок інноваційний напій із гороху. Вона націлена захопити чималу частку на ринку молочних продуктів рослинного походження, що оцінюється в $17 млрд.

Замінник рослинного молока під брендом Wunda для початку з’явиться у Франції, Нідерландах та Португалії, а потім вийде на інші європейські ринки.

Компанія називає напій «епічним у всьому» — його можна використовувати скрізь, де раніше застосовувалося звичайне молоко.

Wunda можна просто пити, залити ним сухий сніданок, додати у гарячі напої та використовувати у кулінарії.

У Nestlé говорять, що створити альтернативу з настільки широким застоcуванням було непросто

Більшість «молока» на основі злаків, горіхів чи гороху має специфічний смак, низький вміст білка або погано змішується чи піниться в гарячих напоях. Це означає, що досі споживачам потрібно було 2-3 рослинні варіанти для різного використання.

«Wunda — по-справжньому універсальний, смачний напій на основі гороху. Він є чудовим джерелом білка та клітковини», — каже Стефан Пальцер, головний технологічний директор Nestlé.

Горохове молоко має чудовий нейтральний смак, а його виробництво – вуглецево-нейтральне.

«Рослинні замінники в їжі і напоях дійсно зараз знаходяться на підйомі. Я займаюся цим бізнесом багато років, і ніколи не бачив, щоб ця категорія росла так швидко або так сильно», — додав Седрик Бем, голова відділу молочних продуктів Nestlé в Європі, на Близькому Сході і в Північній Африці.

До слова, з запуском бренду рослинного молока Nestlé починає справжнє протистояння з Oatly, яка пропонує в Європі свою вівсяну альтернативу. Різку появу Wunda пов’язують якраз з планованим IPO Oatly.

Джерела: Nestlé, Financial Times

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Відомий бренд досипав у закуски електролітів. Розповідаємо, для чого

Нові фруктові мікси містять електроліти натрій і магній, а також антиоксиданти та вітаміни A, C і E. Вийшов смачний спортивний...

Український agrifood-сектор між європейськими перспективами і воєнними викликами: про що будуть говорити на New Food Summit 2024?

На події очікується 400 учасників і понад 70 спікерів. Серед компаній та брендів, які поділяться своїми кейсами: Enzym Group,...

Їстівні ложки зі смаком ванілі на півмільйона доларів — стартап шокував ринок

Засновник компанії Дінеш Тадепаллі придумав їстівні столові прибори, коли пригощав своїх дітей морозивом. Тепер його улюблена ложка для їжі...

Рис із цинком та боби з залізом — удосконалені продукти допоможуть вижити людству

«Дефіцит цинку є серйозною проблемою для здоров’я в усьому світі, особливо в країнах, що розвиваються. Основним наслідком є уповільнений...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Може вас зацікавити

Із капусти, селери та арахісу створили фарш для начос з терміном придатності до року

Фарш виготовляють із помідорів, моркви, цвітної капусти, селери, цибулі,...

Стартап змусив картоплю виробляти яйця. Підійдуть для випічки та морозива

PoLoPo прагне отримати регуляторне схвалення для технології, яка перетворює...

Nestlé інвестує у фуа-гру з древньої японської приправи

Це вже другий сезонний запуск рослинної фуа-гри. Нова версія...

Слідом за Безосом і Гейтсом нові інвестори вклали у вулканічне м’ясо $350 млн

Таким чином, загальне фінансування компанії склало $500 млн.Раунд очолив...

Харчовий гігант вкладає мільярд доларів в експеримент зі штучним інтелектом

У рамках угоди Coca‑Cola виділила $1,1 млрд на Microsoft...

Вибір редактора
В продовження теми