Про це все розкажуть на новому весняному курсі школи «Фудпросвіта», який стартує уже 11 травня.
На учасників чекають інтенсивна програма занять і навіть майданчик для старту
Згідно з умовами курсу, передбачено кілька грантових місць, нетворкінг з фахівцями та чималі можливості — зокрема стати резидентом «Лавки Традицій», і потрапити на полиці супермаркету.
«Лавка Традицій» — це проєкт «Сільпо» з підтримки та розвитку малих українських фермерів і ремісників. Десять років поспіль проєкт вишукує унікальні локальні продукти та популяризує якісне та екологічне мале підприємництво.
«Фудпросвіта» — освітній проєкт «Лавки Традицій» для тих, хто хоче творити власну фудісторію
Марина Булацька, керівниця «Лавки Традицій», розповідає, що чимало гарних ініціатив згасає на самому старті. Це відбувається тому, що ентузіазм власників ідей не підкріплений практичними знаннями про побудову бізнесу.

«Наша місія — дати ці знання. Цього року ми поглибили теми, які найбільше «болять» фудпідприємцям — фінанси та маркетинг. Також ввели новинку — тест бізнес-ідеї», — говорить вона.
Щоб отримати грант на навчання, до «Фудпросвіти» потрібно надіслати мотиваційний лист.
За три роки існування «Фудпросвіта» написала реальні історії успіху. Приміром, Анастасія й Олексій Конюші, які в 2014 р. перевезли з Луганська в Черкаську область 30 вуликів, зараз мають сімейну справу, а їх крем-мед продається на полицях «Лавки Традицій» у 25 магазинах по всій Україні.
Джерела: Сільпо, Фудпросвіта