Ті ще овочі: OVO, в який повірив Федорів, закриває новий раунд інвестицій

Український сервіс доставки овочів OVO, який у березні залучив $150 тис. на розвиток, закриває новий раунд інвестицій на ще більшу суму.

Розмір поки не розголошують, проте засновники говорять, що ці вкладення допоможуть компанії отримати лідерство на ринку Києва.

Зараз серед свої прямих конкурентів вони називають FreshMart та Foodex24. Непрямі – доставка від «Сільпо», Zakaz.Ua, доставка від Metro, Glovo та «Ракета».

Більша частина грошей піде на маркетинг та навчальну роботу з аудиторією

Близько 30% компанія спрямує на розвиток IT-інфраструктури. Решту витратять  на запуск власної торгової марки, створення продуктової лінійки, різноманітні тестування продуктів.

Загалом на 2021 р. OVO планує розширити асортимент до 500 позицій. Окрім овочів та фруктів вони пропонуватимуть крупи, олії, спеції.

Компанія розраховує покрити Київ доставкою за одну годину, і відкрити ще кілька складів типу Dark store: на Позняках, поряд з пл. Перемоги і метро «Голосіївська».

Сервіс доставки OVO створили два інтернет-маркетологи: 25-річний Роман Менкулов із Києва та 28-річний донеччанин Степан Зіняков.

Засновники OVO

Першим стороннім інвестором, який зацікавився проєктом, став Андрій Федорів, засновник креативної компанії Fedoriv. Зараз він є міноритарним інвестором OVO.

Засновники говорять, що поклалися на його досвід створення й просування проєктів на національному рівні. Саме тоді їх компанія була перейменована з «Київ овочі», яка могла розраховувати тільки на регіональне представлення, до OVO.

Пізніше до списку інвесторів додалися фонд TA Ventures та клуб приватних інвесторів ICLUB

На сьогодні доставкою стартапу користуються 8,5 тис. людей. Щоденно компанія має до 175 замовлень, а середній чек складає 920 грн.

Найчастіше на OVO замовляють авокадо – у 60% випадків. А головним каналом залучення клієнтів (до 45% замовлень) стала реклама в Google.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

В Нідерландах новорічне пиво варять з ялинкових голок

В Нідерландах знайшли застосування ялинкам після новорічних свят. Місцева броварня Lowlander Beer розробила рецепт пива з хвої. Для виробництва...

Продовольчий гігант Bunge інвестує у їжу майбутнього – продукти з комах

Nutrition Technologies використовує личинки чорної солдатської мухи для біологічного ферментування харчових відходів і промислових органічних побічних продуктів.Будучи тропічним видом,...

Переробка та  foodtech: як українські агрокомпанії адаптують бізнес до воєнних умов

З початку великої війни перед найбільшими агрокомпаніями та галуззю постала надскладна задача — відновити вітчизняний агроекспорт. Це є ключовим...

Картина м’ясом: японський ресторан за $100 продає гравюри із яловичини

Hyotana та Kaya вирішили поєднати їжу та мистецтво, і через м’ясо передати багату історію Японії.Ресторан відібрав мармурову яловичину Wagyu...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Українці питимуть на Новий рік пиво із шоколадом, який здобув світове золото

Для напою використали чорний шоколад із домініканської какаовели, а також ялівцеві ягоди та вишневий сік. У результаті вийшов молочний...

Майстриня із Закарпаття поєднала “дубайський шоколад” із начинкою з сала

Серед них — шоколад зі сливовим лекваром, що нагадує смак Закарпаття, а також шоколад із в'яленим м’ясом та салом...

Може вас зацікавити

Шведи створили біо-кришечки з ялини і сосни, які закривають напої зсередини

Зі слів розробників, сучасні пластикові кришечки для напоїв окрім...

Найцікавіші новинки серед веганських продуктів на світовому ринку

Рослинне харчування постійно набуває популярності — про це свідчить...

Перший в Україні онлайн-супермаркет збільшив оборот в 15 разів і планує вихід за кордон

Foodex24 створив IT-бізнесмен із Запоріжжя Владислав Савченко — засновник...

Український виробник настоює сир на віскі та змішує з лавандою

“Мукко” у 2015 році заснував Назар Кміль – колишній...

Засновник виробництва м’ясних чипсів: чверть обороту іде на рекламу

Обсяг українського ринку снеків у 2023 році оцінюється у...

Вибір редактора
В продовження теми