Ті ще овочі: OVO, в який повірив Федорів, закриває новий раунд інвестицій

Український сервіс доставки овочів OVO, який у березні залучив $150 тис. на розвиток, закриває новий раунд інвестицій на ще більшу суму.

Розмір поки не розголошують, проте засновники говорять, що ці вкладення допоможуть компанії отримати лідерство на ринку Києва.

Зараз серед свої прямих конкурентів вони називають FreshMart та Foodex24. Непрямі – доставка від «Сільпо», Zakaz.Ua, доставка від Metro, Glovo та «Ракета».

Більша частина грошей піде на маркетинг та навчальну роботу з аудиторією

Близько 30% компанія спрямує на розвиток IT-інфраструктури. Решту витратять  на запуск власної торгової марки, створення продуктової лінійки, різноманітні тестування продуктів.

Загалом на 2021 р. OVO планує розширити асортимент до 500 позицій. Окрім овочів та фруктів вони пропонуватимуть крупи, олії, спеції.

Компанія розраховує покрити Київ доставкою за одну годину, і відкрити ще кілька складів типу Dark store: на Позняках, поряд з пл. Перемоги і метро «Голосіївська».

Сервіс доставки OVO створили два інтернет-маркетологи: 25-річний Роман Менкулов із Києва та 28-річний донеччанин Степан Зіняков.

Засновники OVO

Першим стороннім інвестором, який зацікавився проєктом, став Андрій Федорів, засновник креативної компанії Fedoriv. Зараз він є міноритарним інвестором OVO.

Засновники говорять, що поклалися на його досвід створення й просування проєктів на національному рівні. Саме тоді їх компанія була перейменована з «Київ овочі», яка могла розраховувати тільки на регіональне представлення, до OVO.

Пізніше до списку інвесторів додалися фонд TA Ventures та клуб приватних інвесторів ICLUB

На сьогодні доставкою стартапу користуються 8,5 тис. людей. Щоденно компанія має до 175 замовлень, а середній чек складає 920 грн.

Найчастіше на OVO замовляють авокадо – у 60% випадків. А головним каналом залучення клієнтів (до 45% замовлень) стала реклама в Google.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Моцарелла, мюнстер та крабл — за допомогою мікробів створили сир для веганів

Очолила спільноту шеф-кухар Марго Річчо, котра мотивувалась власною алергією на молочні продукти. Її підтримують залізний шеф-кухар Нейт Епплман та...

Американці створили анти-енергетик: напій, що сприяє здоровому сну

Абдул Хан, він же президент компанії Getsom, виробника «сонного» напою, сам довгий час мав проблеми зі сном.Вирішення почали шукати...

Carlsberg випускає лімітоване пиво «Львівське Фанатське» з розкладом матчів ЕВРО на етикетці

«Львівське Фанатське» — це світле пиво, що має чистий освіжний солодовий смак, який у поєднанні із приємною хмелевою гіркотою...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Український бренд експортує до ЄС снеки за стародавніми рецептами індіанців

У 2022 році, попри війну, продажі компанії зросли майже...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та...

Мед, який отримують без бджіл, трансформує всю галузь

Фінансування буде використано для підтримки місії компанії — трансформації...

Держава компенсує до 1 млн грн вартості обладнання для харчового бізнесу ветеранів

Ініціатива дає можливість учасникам та учасницям бойових дій, а...

Рослинне молоко за 3 хвилини: домашній пристрій претендує стати новою “мікрохвильовкою”

Пристрій виявився популярнішим, ніж того очікували засновники стартапу Міхаель...

Вибір редактора
В продовження теми