Штучне морозиво опиниться поза законом: за порушення штрафуватимуть на 10000 євро

В Італії розглядають закон, який передбачає штраф за продаж штучно покращеного морозива.

Морозиво, або як його там називають джелато, стало одним із гастрономічних символів Італії. Тому уряд серйозно налаштований проти крамничок, які продають штучно збиті або неякісні версії знакового десерту.

Планується, наприклад, штрафувати виробників морозива, які додатково насичують десерт повітрям задля збільшення об’єму або додають желатин, штучні ароматизатори, синтетичні барвники та гідрогенізовані  жири.  

Якщо законопроект буде прийнятий, єдиними дозволеними інгредієнтами стануть молоко та його похідні, яйця і свіжі фрукти. 

Ті, кого зловлять на використанні штучних складників, будуть змушені заплатити штраф у розмірі до 10 000 євро.

В даний час морозиво крафтового виробництва містить від 20 до 30% повітря, що є побічним ефектом енергійного змішування інгредієнтів. У штучних версіях використовується стиснене повітря, тож його вміст може складати до 80% порції. 

На законодавчому рівні планується ввести обмеження вмісту повітря у 30%

Стефано Ферраро, який вважається одним із п’ятидесяти найкращих виробників морозива в Італії, говорить, що це визнає та захистить справжніх майстрів джелато від тих, хто  використовує заздалегідь приготований лід чи кремові основи та продають повітря замість десерту.  

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап створив «безвідходні» рослинні реберця з їстівними кістками

Раніше Juicy Marbles уже спробувала продавати обмежені партії реберець онлайн. Новий продукт має удосконалену рецептуру, яка змінена відповідно до відгуків...

Штучний інтелект вперше розробив енергетичний напій зі «срібним абрикосом»

Штучний інтелект розробляв рецептуру, а також нюхав і навіть “пробував” напій на смак  Hell Energy використовувала штучний інтелект на кожному...

Американці створили анти-енергетик: напій, що сприяє здоровому сну

Абдул Хан, він же президент компанії Getsom, виробника «сонного» напою, сам довгий час мав проблеми зі сном.Вирішення почали шукати...

Британський уряд та ресторатори шукають веганську заміну фуа-гра. Вона буде з грибів та горіхів

Це стає особливо актуальним напередодні майбутньої заборони на делікатес, виготовлений з жирної печінки качок і гусей, яких примусово догодовують.Урядові...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Тісто з цвітної капусти: харчовий гігант запускає новий бренд їжі для схуднення

Vital Pursuit – їжа для тих, хто активно зосереджений...

Перший рослинний супермаркет здивував: що найбільше купують вегани

Магазин площею 212 кв. м пропонує понад 2700 продуктів...

Власник бренду Фрекен БОК запускає унікальне виробництво чаю вартістю $20 млн

Згідно з повідомленням Міністерства економіки, вартість проєкту оцінюється в...

Danone створила йогурт, який можна їсти виделкою. Поки без ножа

Oikos – це грецький знежирений йогурт. Вміст фруктів у...

Вибір редактора
В продовження теми