Штучне морозиво опиниться поза законом: за порушення штрафуватимуть на 10000 євро

В Італії розглядають закон, який передбачає штраф за продаж штучно покращеного морозива.

Морозиво, або як його там називають джелато, стало одним із гастрономічних символів Італії. Тому уряд серйозно налаштований проти крамничок, які продають штучно збиті або неякісні версії знакового десерту.

Планується, наприклад, штрафувати виробників морозива, які додатково насичують десерт повітрям задля збільшення об’єму або додають желатин, штучні ароматизатори, синтетичні барвники та гідрогенізовані  жири.  

Якщо законопроект буде прийнятий, єдиними дозволеними інгредієнтами стануть молоко та його похідні, яйця і свіжі фрукти. 

Ті, кого зловлять на використанні штучних складників, будуть змушені заплатити штраф у розмірі до 10 000 євро.

В даний час морозиво крафтового виробництва містить від 20 до 30% повітря, що є побічним ефектом енергійного змішування інгредієнтів. У штучних версіях використовується стиснене повітря, тож його вміст може складати до 80% порції. 

На законодавчому рівні планується ввести обмеження вмісту повітря у 30%

Стефано Ферраро, який вважається одним із п’ятидесяти найкращих виробників морозива в Італії, говорить, що це визнає та захистить справжніх майстрів джелато від тих, хто  використовує заздалегідь приготований лід чи кремові основи та продають повітря замість десерту.  

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

В Ізраїлі представили перший в світі стейк рибай на основі клітин, надрукований на 3D принтері

Технологія 3D-біодруку Aleph Farms поєднує в собі культивування клітин і 3D-друк. Як зазначають в компанії, живим клітинам коров'ячої тканини...

Розробник їстівної упаковки з водоростей зібрав $13 млн, щоб вивести її на ринок

Стартап із Великобританії Notpla зібрав 10 млн фунтів стерлінгів (приблизно $13,3 млн) у рамках серії А на комерціалізацію свого...

В розробку рослинної риби для масмаркету інвестують $1,5 млн

Загалом на реалізацію проєкту було виділено 1,9 млн канадських доларів (приблизно $1,558 млн). Половину цих коштів складають інвестиції від...

«Ми почали процес перетворення з ремісників на foodtech-компанію». Дмитро Борисов про тренди у ресторанному бізнесі.

Коронавірусна криза переформатувала ресторанний бізнес. Нові сервіси, формати, технологічні рішення дозволили вижити у час, коли довелося зачиняти двері для...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

В Україні створили круасан з начинкою зі списку спадщини ЮНЕСКО

Основою страви став зерновий круасан, вперше представлений у меню...

Пломбір за крипту — виробники мікробного морозива переходять на блокчейн

Здійснити крипто-платіж можна на веб-сайті Brave Robot. Для звичайних...

Побачення за яйця: виробник сніданків знайшов унікальний спосіб підтримати фермерів

Споживачі, які купують набір для приготування яєчні скрамбл Just...

Теплиця з нутом — ізраїльтяни відправлять у космос спеціальну ферму

Ситуацію планує змінити NASA. Американське управління з дослідження космічного...

Heinz виготовить справжній космічний кетчуп з марсіанських помідорів

Версія томатів Marz, вирощена умовах температури, води та грунту,...

Вибір редактора
В продовження теми