До кінця року він планує відкрити в Києві 10-20 фірмових магазинів. Перший уже працює на Троєщині.
Є онлайн-магазин, також заморожена продукція присутня в мережі Wine Time, і можливо скоро з’явиться в одній з найбільших українських мереж супермаркетів.
Власний роздрібний рітейл Гудков розглядає як наступний етап розвитку свого бізнесу.
До пандемії GUDFUD мав пікові показники. Компанія щодня доставляла в київські офіси 20 тис. обідів
Проте з початком карантину кількість замовлень різко впала — до 500 в день. Через якийсь час вдалося досягти 1000, але цього все одно було замало, згадує Гудков.
«Гудфуд Вдома» – це сучасні заморожені страви, які люди зазвичай їдять в ресторанах, а у нас вони можуть їх замовити за більш доступною ціною і приготувати вдома», — говорить бізнесмен.
На старті сервіс пропонував 12 позицій страв, зараз меню розширилося до 30.
Свого клієнта компанія бачить як людину з креативної індустрії у віці 18-40 років.
Гудков розповідає, що ця аудиторія дуже любить італійську кухню, тому їй відвели 30% меню, включивши пасту, лазанью, равіолі та піццети. Є класика – пельмені, а також десертна група — круасани, булочки з корицею, шоколадні фондани. Окрім того, розширюється лінійка пирогів.
Хоча досі компанія працювала в сегменті В2В, їй вдалося налагодити ефективну комунікацію і з В2С сегментом.
«Ми відразу збудували якісний зворотній зв’язок з клієнтами – всі зауваження обов’язково враховуємо, виправляємо, вносимо в CRM-систему. Зараз понад 50% клієнтів повертаються за повторними замовленнями», — додав Гудков.