Засновник GUDFUD створив проєкт з доставки заморожених страв та відкриє в Києві 10 магазинів

Засновнику компанії GUDFUD Олександру Гудкову через пандемію довелося переформатувати свій бізнес. Щоб працівники, зайняті у масштабному виробництві, не лишилися без роботи, він заснував проєкт «Гудфуд Вдома», що займається доставкою заморожених ресторанних страв.

До кінця року він планує відкрити в Києві 10-20 фірмових магазинів. Перший уже працює на Троєщині. 

Є онлайн-магазин, також заморожена продукція присутня в мережі Wine Time, і можливо скоро з’явиться в одній з найбільших українських мереж супермаркетів.

Власний роздрібний рітейл Гудков розглядає як наступний етап розвитку свого бізнесу.

До пандемії GUDFUD мав пікові показники. Компанія щодня доставляла в київські офіси 20 тис. обідів

Проте з початком карантину кількість замовлень різко впала — до 500 в день. Через якийсь час вдалося досягти 1000, але цього все одно було замало, згадує Гудков.

«Гудфуд Вдома» – це сучасні заморожені страви, які люди зазвичай їдять в ресторанах, а у нас вони можуть їх замовити за більш доступною ціною і приготувати вдома», — говорить бізнесмен.

На старті сервіс пропонував 12 позицій страв, зараз меню розширилося до 30. 

Свого клієнта компанія бачить як людину з креативної індустрії у віці 18-40 років.

Гудков розповідає, що ця аудиторія дуже любить італійську кухню, тому їй відвели 30% меню, включивши пасту, лазанью, равіолі та піццети. Є класика – пельмені, а також десертна група — круасани, булочки з корицею, шоколадні фондани. Окрім того, розширюється лінійка пирогів.

Хоча досі компанія працювала в сегменті В2В, їй вдалося налагодити ефективну комунікацію і з В2С сегментом. 

«Ми відразу збудували якісний зворотній зв’язок з клієнтами – всі зауваження обов’язково враховуємо, виправляємо, вносимо в CRM-систему. Зараз понад 50% клієнтів повертаються за повторними замовленнями», — додав Гудков.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Зірки Голлівуду інвестують у рослинне преміум-м’ясо

Нове фінансування, сума якого не розголошується, спрямують на розширення присутності бренду у сферах громадського харчування та роздрібної торгівлі, а...

Винахідник латте та еспресо у вигляді плиток шукає інвестора. Маск на підході?

Javacolate виготовляється з какао-масла ручної роботи зі смаком кави та представлений двома різновидами: з кофеїном «Jump» та без —...

У Нідерландах з картопляного лушпиння з допомогою мікробів роблять олію, що замінить пальмову

«Новий продукт надзвичайно схожий з пальмовою, соняшниковою та кокосовою оліями», — кажуть виробники.Стартап уже отримав перші інвестиції у розмірі...

Щасливого польоту: в Ізраїлі доставку піци доручили дронам

Саме таку інновацію разом з Pizza Hut запустила в Ізраїлі компанія Dragontail Systems, що займається ресторанними технологіями та співпрацює з...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує грибну біомасу з ферментованими овочами. Дегустатори високо оцінили кремовість продуктів, описуючи...

Може вас зацікавити

Тайська компанія створила вишукану шинку із кореня лотоса

Шинку під брендом готової їжі Sun N Moon нещодавно...

Вибір редактора
В продовження теми