Здорова їжа має межу витрат, а закуски стають повсякденними. ТОП-6 трендів в області харчування

Глобальна пандемія змінила всі аспекти нормального життя та відкрила епоху, коли здоров’я та самопочуття є головними чинниками прийняття рішень, якщо мова йде про вибір їжі та напоїв.

Такі висновки зробили аналітики Pollock Communications та Today’s Dietitian за результатами опитування 1165 дієтологів.

Харчування споживачів дуже змінилися через COVID-19. Деякі з цих змін діятимуть в довгостроковій перспективі

Відтепер основна увага приділяється продуктам, що підтримують імунітет, є доступними та забезпечують комфорт, дають можливість зручно і швидко перекусити.

Ось шість основних тенденцій харчування, які впливатимуть на виробників і продавців їжі та напоїв як мінімум до наступного року.

Революція в галузі охорони здоров’я блискавично рухається вперед

Споживачі чітко усвідомлюють, як їжа та повноцінне харчування можуть вплинути на їх загальний стан здоров’я та довголіття — і вживають заходів для покращення природного захисту свого організму.

У 2020 р. зріс попит на протизапальні напої (зелений чай) та напої, багаті вітаміном С (з журавлиною та апельсиновим соком), а також ферментовані продукти.

Здорове харчування має межу витрат

З огляду на фінансові труднощі, спричинені пандемією, споживачі переосмислюють кожну покупку. 60% експертів прогнозують більший попит на продукти харчування та напої, доступні за ціною.

Комфорт — ключ до психічного здоров’я та самопочуття

Після подій 2020 року не дивно, що споживачі відновлюють інтерес до продуктів, пов’язаних з підвищенням комфорту та досягнення емоційного благополуччя.

Закуски перетворюються у нові страви

Згідно з опитуванням, 78% дієтологів вважають, що споживчі звички у харчуванні переходять від традиційного триразового харчування до більш частих перекусів через пандемію. Вдома чи в дорозі, люди все частіше віддають перевагу швидкій їжі.

Періодичне голодування — дієта 1

COVID-19 зробив споживачів як ніколи раніше поінформованими про те, як їжа впливає на їх здатність боротися та запобігати хворобам. Маючи ці знання, вони шукають дієти, які сприятимуть зміцненню імунної системи та допоможуть їм жити довше та здоровіше.

Споживачі усвідомлюють, що те, як вони їдять, або не їдять, впливає на самопочуття

За спостереженнями фахівців, останнім часом періодичне голодування навіть витіснило за популярністю кетогенну дієту.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український шеф-кухар створює унікальні спеції за давніми рецептами Півдня

Ікорна сіль – авторська розробка, що виготовляється з засоленої та висушеної ікри локального коропа і є натуральним підсилювачем смаку...

Погнали на понгамію. Danone взявся за розробку продуктів з бобів дерева понгамії

Terviva займається комерціалізацією понгамії. Понгамія є квітучим деревом, що походить з Австралії та Індії, а також часто вирощується у...

Піонер ринку культивованого м’яса отримав мільйони від Alibaba та готується захопити ринок Китаю

Компанія Eat Just, що першою у світі почала продавати та навіть доставляти додому культивоване м’ясо, а пізніше отримала дозвіл...

На створення переробного підприємства можна отримати від уряду 8 млн грн

Розмір гранту, який надається одному отримувачу, складе до 8 млн грн.Гранти надаються за умови обов'язкового співфінансування з отримувачем у...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Піранья із корнеплоду — на прилавках з’явилися нові продукти від стартапів

Лінійка продуктів включає рослинні версії популярної риби, як-от лосось,...

Рис із цинком та боби з залізом — удосконалені продукти допоможуть вижити людству

«Дефіцит цинку є серйозною проблемою для здоров’я в усьому...

Компанія Nestlé запускає виробництво рослинного м’яса в Китаї

Харчовий гігант Nestlé намагається не відстати від трендів в...

Українці питимуть на Новий рік пиво із шоколадом, який здобув світове золото

Для напою використали чорний шоколад із домініканської какаовели, а...

Вибір редактора
В продовження теми