Для реалізації цього проєкту Eat Just започаткувала партнерство зі службою доставки їжі foodpanda.
Спільний проект стартував у Сінгапурі, де Eat Just здійснив перший у світі продаж культивованого м’яса в грудні 2020 року в ресторані «1880».
Згідно задумки, клієнти зможуть замовити страви з 1880 року, у приготуванні яких використовується культивована курка Eat Just’s GOOD Meat. Доставлять унікальну їжу до дверей кур’єри foodpanda.
Це перший випадок, коли споживачі зможуть їсти м’ясо на основі клітин, не виходячи з власного будинку
Досі таку можливість можна було отримати хіба що під час ексклюзивних тестувань смаку інноваційного продукту. Приміром, таку змогу надавали кухонні лабораторії Supermeat в Ізраїлі, де клієнти пропонують відгуки про страви замість оплати.
Ресторан «1880» залишається єдиним у світі, який фактично продавав культивоване м’ясо.
Тим часом споживачі сприймають лабораторно вирощений білок все ширше. Його просувають як продукт, що допоможе попередити кліматичну катастрофу. А стартапи по всій земній кулі отримують величезні кошти на виробництво. Один лише Eat Just нещодавно зібрав на це $200 млн. Серед інших компаній – Future Meat, Mosa Meat та CellMEAT.