Проба із пробірки. Вперше у світі культивоване м’ясо почали доставляти додому

Компанія з виробництва альтернативного білку Eat Just стала першою у світі, хто розпочав доставку додому культивованого м’яса.

Для реалізації цього проєкту Eat Just започаткувала партнерство зі службою доставки їжі foodpanda.

Спільний проект стартував у Сінгапурі, де Eat Just здійснив перший у світі продаж культивованого м’яса в грудні 2020 року в ресторані «1880».

Згідно задумки, клієнти зможуть замовити страви з 1880 року, у приготуванні яких використовується культивована курка Eat Just’s GOOD Meat. Доставлять унікальну їжу до дверей кур’єри foodpanda.

Це перший випадок, коли споживачі зможуть їсти м’ясо на основі клітин, не виходячи з власного будинку

Досі таку можливість можна було отримати хіба що під час ексклюзивних тестувань смаку інноваційного продукту. Приміром, таку змогу надавали кухонні лабораторії Supermeat в Ізраїлі, де клієнти пропонують відгуки про страви замість оплати.

Ресторан «1880» залишається єдиним у світі, який фактично продавав культивоване м’ясо.

Тим часом споживачі сприймають лабораторно вирощений білок все ширше. Його просувають як продукт, що допоможе попередити кліматичну катастрофу. А стартапи по всій земній кулі отримують величезні кошти на виробництво. Один лише Eat Just нещодавно зібрав на це $200 млн. Серед інших компаній – Future Meat, Mosa Meat та CellMEAT.

Джерело

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Принтер для напоїв друкує молекулярні коктейлі, пиво та вино з водопровідної води

Ідея молекулярного принтеру з’явилася наприкінці 2018 року. Тоді підприємець та інвестор у харчові технології Дейв Фрідберг зібрався з кількома...

Волонтерка з Рахова створює преміальний шоколад з українською бринзою

Згідно з повідомленням міської ради Рахова на сторінці у Facebook, шоколадні вироби волонтерка виготовляє з високоякісного бельгійського шоколаду, поєднаного...

У 2021 році буде складено Глобальний індекс продовольства

Глобальний індекс харчових інновацій дозволить порівняти фактори, що сприяють інноваціям у харчовій, алкогольній та агропродовольчій галузях у 10 провідних...

FozzyGroup створює «магазин майбутнього»: продажами керуватиме штучний інтелект

Штучний інтелект розпізнає об’єкти, керує категоріями й товарними залишками, прогнозує та коригує цінники, забезпечує самообслуговування на касах.Для роботи FozzyGroup...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.Faircraft базується в Парижі й вже працює...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Може вас зацікавити

Зірки Мішлену за $1 млн створюватимуть реалістичне філе надрукованого в 3D лосося

Грант наданий Ізраїльським двонаціональним фондом промислових досліджень і розвитку...

Ядерна ікра. Британці першими виростили чорну ікру у лабораторії

Exmoor Caviar відома світу як ферма по вирощуванню ікри...

Елітний тунець із пробірки з’явиться в ресторанах через 2 роки

“Те, що ми робимо, — це різноманітне філе культивованої...

Рослинний стейк міньйон вперше потрапить на сковорідки споживачів. Виробник зібрав $4,5 млн

Фінансування є першим капіталовкладенням нового інвестора World Fund, який...

Вибір редактора
В продовження теми