Щоб інтегрувати в додаток АТБ, компанії скористалися технологією Corezoid Process Engine від американської компанії Middleware.
Дмитро Расновський, генеральний менеджер Glovo в Україні, говорить, що на сьогодні у компанії є партнерські супермаркети, де частка продажів через сервіс Glovo перевищує 10% від товарообігу супермаркету.
«За 2020 рік нам вдалося значно виростити категорію доставки з супермаркетів, приєднавши до додатка ряд всеукраїнських мереж. Зараз ми починаємо співпрацю з мережею АТБ», — сказав він.
Це заощадить час клієнта, а ще мінімізує можливі ризики в умовах погіршення епідеміологічної ситуації в Україні, додав Борис Марков, гендиректор корпорації «АТБ».
До речі, Glovo на сьогодні працює у понад 650 містах в 22 країнах світу на трьох континентах: в Європі, Центральній і Південній Америці, Африці на південь від Сахари.
В Україні сервіс доступний жителям 29 міст. Серед них — Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів, Запоріжжя, Вінниця, Полтава, Суми, Буча, Ірпінь, Вишгород та інші.
У минулому році в сервіс Glovo проінвестував венчурний фонд GR Capital, що свідчить про неабиякі перспективи росту компанії. З 14 бізнесів, що є на сьогодні у портфелі GR Capital п’ять набули статусу «единорогів» (тобто досягли капіталізації в $1 млрд).
Джерела: Інтефакс-Україна, Glovo