Роздери горлянку! Вінницька компанія робить надгострі соуси з провокативними назвами

Вінницька компанія «Hell Daddy» налагодила виробництво крафтових соусів, від яких пече не тільки у прямому, але і переносному сенсі.

В асортименті українського виробника ферментовані соуси з провокаційними назвами «Смерть ворогам», «Лови гранату», «Вирви язик» та багато інших. 

У компанії розповідають, що соус «Смерть ворогам» їх перший та найпопулярніший.

«Він завоював серця місцевих жителів та навчив їх, що Україна не Росія, і що крім Андрія Шевченка у нас є Тарас Григорович», діляться у «Hell Daddy».

Окрім маркетингу компанія відповідально підходить до всіх етапів виробництва. «Hell Daddy» застосовує свіжу та натуральну сировину, вся продукція повністю веганська. Соуси не містять барвників, підсилювачів смаку чи загущувачів.

Засновником компанії є учасник «Майстер Шеф» Олександр Горчаков, який ще тоді підкрив суддів гостротою своїх страв.

Для тих, хто не настільки любить гостре, у лінійці вінницького виробника присутні кисло-солодкі соуси, поєднані з ягодами, наприклад, «Пряна журавлина».

Ягоди присутні і в більш гострих варіаціях полуниця і хабанеро та гранат і хабанеро. 

Найгостріший перець у світі Trinidad Scorpion міститься у складі соусу «Роздери горлянку».

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап, що імітував тваринний жир оливковою олією, отримав 16 млн євро. На черзі — альтернативна свинина.

Інвестиційний раунд очолили Impact Fooding. Серед інших інвесторів, які підтримали Heura — Capital V, Unovis, Lever VC та Green...

Українці роблять унікальні продукти із в’єтнамського органічного горіху

Сімейне виробництво заснувало подружжя веганів – Василь Трачук та Юлія Ворковенко. Василь, будучи технологом, розробив авторську рецептуру продуктів. Юлія...

Якщо припече. Створена самонагрівальна банка для кави

Щоб активувати процес нагрівання, необхідно покрутити дно банки і струсити кілька разів. Це активує хімічну реакцію, яка зігріває напій.Споживачі...

Найтовстіші та найтонші, з омегою та з «неправильного» батату — ринок чіпсів кишить новинками

У міру того як населення світу стає більш уважним до свого здоров’я, виробники чіпсів починають шукати корисніші варіанти. Серед...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Індійський стартап збільшить продажі антистресової кави в 10 разів

Запущений у квітні цього року, бренд JOMO вже реалізував...

Українці варять пиво з ароматом свіжоспеченого хліба та витримують дикий саур у дубових бочках

Пиво випущено у лімітованій версії, розповідають у компанії. “Хліб”...

Вибір редактора
В продовження теми