Роздери горлянку! Вінницька компанія робить надгострі соуси з провокативними назвами

Вінницька компанія «Hell Daddy» налагодила виробництво крафтових соусів, від яких пече не тільки у прямому, але і переносному сенсі.

В асортименті українського виробника ферментовані соуси з провокаційними назвами «Смерть ворогам», «Лови гранату», «Вирви язик» та багато інших. 

У компанії розповідають, що соус «Смерть ворогам» їх перший та найпопулярніший.

«Він завоював серця місцевих жителів та навчив їх, що Україна не Росія, і що крім Андрія Шевченка у нас є Тарас Григорович», діляться у «Hell Daddy».

Окрім маркетингу компанія відповідально підходить до всіх етапів виробництва. «Hell Daddy» застосовує свіжу та натуральну сировину, вся продукція повністю веганська. Соуси не містять барвників, підсилювачів смаку чи загущувачів.

Засновником компанії є учасник «Майстер Шеф» Олександр Горчаков, який ще тоді підкрив суддів гостротою своїх страв.

Для тих, хто не настільки любить гостре, у лінійці вінницького виробника присутні кисло-солодкі соуси, поєднані з ягодами, наприклад, «Пряна журавлина».

Ягоди присутні і в більш гострих варіаціях полуниця і хабанеро та гранат і хабанеро. 

Найгостріший перець у світі Trinidad Scorpion міститься у складі соусу «Роздери горлянку».

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Гігант молочного ринку переводить великий завод в Канаді на сою та кокос

Виробництво та пакування рідкого молока на виробничих потужностях в Онтаріо компанія припинить до 30 вересня.«Ми постійно стежимо за споживачем...

Ізраїльська компанія культивує у лабораторії ягоди. Рослини більше не потрібні

Novella знаходиться на ранніх стадіях розробки ягідних сумішей. За допомогою  «нової технології точного контролю середовища» компанії вдається відтворювати цілі...

Виробник морозива додав у рецептуру гречку. Це екологічно і поживно

Гречка не тільки підвищує харчову цінність морозива, але й відповідає зростаючому попиту на екологічно чисті продукти, говорять у компанії.Van...

Стартап випускає блакитні напої з водоростями, якими харчуються астронавти

Напій, який випускається в бляшанках, багатий антиоксидантами та має природний блакитний колір саме завдяки спіруліні – справжньому «харчовому скарбу»,...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Швейцарський шоколадний гігант створить веганські плитки з вівсяного молока

Запуск планується одночасно з початком місячного заходу, який пропонує...

Відомий з Середньовіччя суперфуд знижує ризик смерті від деменції. Дослідження

Оливкова олія вже давно вважається прикладом «супер-їжі», яка може...

Сировина для рослинних крабів, м’яса та пластику: як стартапи використовують найменших жителів океану

Різноманітна група фотосинтезувальних організмів стала основою для виготовлення барвників,...

Лід, полуниця та чилі: світова мережа кав’ярень презентувала незвичний лимонад

Крім звичних інгредієнтів лимонад Starbucks містить добру порцію суміші...

Uber купує чилійську службу доставки продуктів. Угоду закриють наступного місяця

Uber придбав мажоритарний пакет акцій Cornershop ще у 2019...

Вибір редактора
В продовження теми