Роздери горлянку! Вінницька компанія робить надгострі соуси з провокативними назвами

Вінницька компанія «Hell Daddy» налагодила виробництво крафтових соусів, від яких пече не тільки у прямому, але і переносному сенсі.

В асортименті українського виробника ферментовані соуси з провокаційними назвами «Смерть ворогам», «Лови гранату», «Вирви язик» та багато інших. 

У компанії розповідають, що соус «Смерть ворогам» їх перший та найпопулярніший.

«Він завоював серця місцевих жителів та навчив їх, що Україна не Росія, і що крім Андрія Шевченка у нас є Тарас Григорович», діляться у «Hell Daddy».

Окрім маркетингу компанія відповідально підходить до всіх етапів виробництва. «Hell Daddy» застосовує свіжу та натуральну сировину, вся продукція повністю веганська. Соуси не містять барвників, підсилювачів смаку чи загущувачів.

Засновником компанії є учасник «Майстер Шеф» Олександр Горчаков, який ще тоді підкрив суддів гостротою своїх страв.

Для тих, хто не настільки любить гостре, у лінійці вінницького виробника присутні кисло-солодкі соуси, поєднані з ягодами, наприклад, «Пряна журавлина».

Ягоди присутні і в більш гострих варіаціях полуниця і хабанеро та гранат і хабанеро. 

Найгостріший перець у світі Trinidad Scorpion міститься у складі соусу «Роздери горлянку».

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Доставка їжі: тенденції, секрети, фішки, майбутнє ринку онлайн-доставки продуктів

Очевидно, що з пандемією ринок доставки їжі (готової або для самостійного приготування) просто вибухнув, і показав неймовірні темпи зростання....

Синергія, конкуренція та VOLIA до успіху: як працюватиме перший інноваційний foodtech-кластер в Україні

Нещодавно в Україні оголосили про створення справжнього інкубатора для інноваційних проєктів у харчовій промисловості — foodtech-кластеру VOLIA, який включатиме...

Стартап, що імітував тваринний жир оливковою олією, отримав 16 млн євро. На черзі — альтернативна свинина.

Інвестиційний раунд очолили Impact Fooding. Серед інших інвесторів, які підтримали Heura — Capital V, Unovis, Lever VC та Green...

Полтавський бренд пакує у прозорі бляшанки сало з медом — найдорожче в Україні

Засновники виробництва — подружжя Марина та Віталій Мостові, які раніше займалися кейтерингом, тепер виготовляють близько тисячі банок сала на...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Може вас зацікавити

Вода у кубі. Британці створили напої в мікрокубиках

Microdrink являють собою крихітні кубики без цукру на основі...

В Україні навчилися варити кукурудзу інноваційним способом. Зберігається 2 роки

Варена солодка кукурудза — вакуумована та вже готова до...

Український стартап створив девайси, які очищають воду з річки за 20 хвилин

Заснований випускником економічного факультету Києво-Могилянської академії Андрієм Осадчим, стартап...

$2,5 млрд в національну економіку: Ізраїль стає центром світового foodtech

Згідно зі звітом Ізраїльського управлінням інновацій (IIA), Всесвітнього економічного...

Вибір редактора
В продовження теми