Фінансування очолили DST Global Partners та Redpoint Ventures, та існуючі інвестори OMERS Ventures, Newion та Smartfin. Засновники Deliverect також взяли участь в інвестиційному раунді.
Загалом від свого старту компанія зібрала $86,8 млн
Нова платформа дозволяє керувати замовленнями сторонніх служб доставки, направляючи їх в єдиний потік, котрий надходить в основну POS-систему ресторану.
Це дозволяє співробітникам ресторану не вводити замовлення вручну на гаджетах відповідних служб доставки у POS-систему, тим самим значно економить час та зменшує ймовірність неточності замовлень.
Хоча автоматизовані технології доставки існують давно, саме ця розробка є незамінною для компаній, котрі одночасно використовують кілька сторонніх служб доставки. Наприклад, Uber Eats, Deliverroо, DoorDash, GrubHub тощо.
Зараз програмне забезпечення Deliverect застосовується у понад 10 000 ресторанів по всьому світу
Платформою користуються такі відомі мережі як Pret a Manger, Taco Bell, та Le Pain Quotidien.
Програмне забезпечення Deliverect усуває так звану ситуацію «планшетного аду», з якою стикаються багато ресторанів, співпрацюючи зі сторонніми службами доставки.
Зазвичай кожна окрема служба надає ресторану свій планшет для обробки вхідних замовлень. Потім ці замовлення необхідно вручну ввести в основну POS-систему ресторану. Чим більше служб доставки додає ресторан, тим більше заплутаною стає обробка замовлень.
У Deliverect заявили, що опрацювали з новою розробкою понад 30 млн замовлень. Зараз середня швидкість становить 1 млн замовлень на тиждень.
Джерело: The Spoon