Напій пропонується під брендом Perennial та містить 140 Ккал на порцію.
Тейлор запустив продукт разом з Сарою Бонем, вченою у сфері харчових продуктів, яка має досвід роботи у General Mills та Nature’s Emporium. Разом вони витратили два роки на розробку флагманського напою, який забезпечує здоров’я кісток, м’язів, кишечника та мозку старшого покоління.
«Perennial індивідуалізує рослинне харчування для дорослих споживачів. Жоден інший бренд цього не робить», — каже Тейлор.
Загалом менше 1% світових інновацій орієнтовані на людей похилого віку
Тому засновники бачать безмежні можливості на забутій демографічній групі.
Хоча тенденція споживати рослинну їжу асоціюється з молодими споживачами, дорослих людей теж цікавлять рослинні продукти. Вони в змозі забезпечити здорове старіння — зниження рівня холестерину, захист від непереносимості лактози, додавання білка, зменшення запалень тощо.
«Сучасні дорослі за 50 є неймовірно кмітливим поколінням, вони цікавляться користю окремих інгредієнтів, мають загальне розуміння того, що їдять, та впливу харчування на імунітет», — сказала Бонем.
Perennial позиціонується як щільна та поживна їжа. Напій випускається зі смаками ванілі та шоколаду, містить омега-3 жирні кислоти, харчові волокна та соняшникову олію. Кожна порція містить 11 основних вітамінів та мінералів, включаючи фолат, холін, залізо, кальцій, калій та вітаміни D3, B12, B6, E, C та A.