Співзасновник Beyond Meat першим випустив рослинний напій для людей за 50

Співзасновник Beyond Meat Брент Тейлор першим у світі розробив рослинний харчовий напій для дорослих споживачів віком від 50 років.

Напій пропонується під брендом Perennial та містить 140 Ккал на порцію.

Тейлор запустив продукт разом з Сарою Бонем, вченою у сфері харчових продуктів, яка має досвід роботи у General Mills та Nature’s Emporium. Разом вони витратили два роки на розробку флагманського напою, який забезпечує здоров’я кісток, м’язів, кишечника та мозку старшого покоління.

«Perennial індивідуалізує рослинне харчування для дорослих споживачів. Жоден інший бренд цього не робить», — каже Тейлор.

Загалом менше 1% світових інновацій орієнтовані на людей похилого віку

Тому засновники бачать безмежні можливості на забутій демографічній групі.

Хоча тенденція споживати рослинну їжу асоціюється з молодими споживачами, дорослих людей теж цікавлять рослинні продукти. Вони в змозі забезпечити здорове старіння — зниження рівня холестерину, захист від непереносимості лактози, додавання білка, зменшення запалень тощо.

«Сучасні дорослі за 50 є неймовірно кмітливим поколінням, вони цікавляться користю окремих інгредієнтів, мають загальне розуміння того, що їдять, та впливу харчування на імунітет», — сказала Бонем.

Perennial позиціонується як щільна та поживна їжа. Напій випускається зі смаками ванілі та шоколаду, містить омега-3 жирні кислоти, харчові волокна та соняшникову олію. Кожна порція містить 11 основних вітамінів та мінералів, включаючи фолат, холін, залізо, кальцій, калій та вітаміни D3, B12, B6, E, C та A.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українці почали пити в 14 разів більше рослинного молока: домінує вівсяне й соєве

Ринок рослинного молока в Україні сформувався відповідно до світових тенденцій, які прийшли зі США та Великобританії, вважають в аналітичній...

Повстання машин. Роботи-кіоски бродитимуть супермаркетами, танцюватимуть та продаватимуть цукерки

Такий планується розмістити в магазині ShopRite в Монро, штат Нью-Йорк (США).Робот, якого вже охрестили «Смайликом», гратиме музику та, ймовірно,...

Харчові гіганти та стартапи створюють їжу для сну – шоколад, каші та напої

Американська психологічна асоціація повідомляє про сплеск розладів сну після пандемії: 2 із 3 людей сплять занадто багато або занадто...

Грандіозний рік для рослинної риби та стейків: що інноваційного їстимуть споживачі у 2022 році

набагато більше аналогів цільно нарізаного м’яса вийде на ринок уже в 2022 році Натяк на це з’явився ще на галузевій...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

«Капучино» з грибів та смажені крумплі — оригінальні розробки закарпатських рестораторів

Ресторан, як і решта виробництва, розташована у селі Нижнє...

Українське печиво з рідкісними грибами активує мозок та полегшує депресію

Їжовик відомий завдяки здатності відновлювати нейронні зв’язки, покращувати пам’ять...

Перші морепродукти, вирощені в лабораторії, готуються до продажу в Сінгапурі

Німецький стартап Bluu Seafood цими днями представив рибні палички...

Голландці на 3D-принтері друкують солодощі зі сміття

У всьому світі третина їжі йде у харчові відходи,...

Center42 запрошує виробників продуктів та агропереробників взяти участь в освітньо-менторській програмі UA AgroGlobal Accelerator

Агенція інновацій Center42 пропонує агропереробникам (виробникам готових продуктів) приєднатися...

Вибір редактора
В продовження теми