Новий продукт Kellogg запустила у вигляді курячих тендерів (шматочків, обсмажених у паніровці) під торговою маркою Incogmeato.
Тендери, виготовлені з оригінальними та солодкими ароматами барбекю, виготовлені з сої, що не містить ГМО, та мають волокна, які імітують текстуру курки.
Альтернативна курятина має хрустку паніровку, містить більше білка та 27% менше жиру на порцію, ніж традиційні курячі страви
Обидві позиції відрізняються лише смаком. При цьому вони однаково містять 230 калорій, 9 грамів жиру та 17 грамів білка на порцію.
«Наші нові продукти – це революційний досвід для споживача, який хоче спробувати альтернативні, рослинні продукти, та відчути смак справжньої улюбленої курки», — говорить Сара Янг, генеральний директор сегменту рослинних білків в Kellogg.
На її погляд, Incogmeato — це величезна можливість розширитися на споживачів, які не відмовляються від традиційного м’яса, але при цьому є гнучкими у виборі харчових продуктів.
Курячі тендери Incogmeato доступні у США в окремих магазинах Walmart, Kroger, Meijer, H-E-B, Wegmans та Southeastern Grocers. Цінник на новинку становить $6,39.
Також їх можна придбати у мережах громадського харчування.