Питна формула. Херсонська компанія робить амарантові вершки за технологією гідроудару

Компанія «Жидкие фрукты» існує 10 років. Це сімейний бізнес родини Осипенків у Херсоні. Першими продуктами, які вони виготовили, були соєві вершки та чорнична паста. 

Тетяна Осипенко, керівник компанії, розповіла newfood.ua: на ці лінійки дали позитивні висновки Міністерство охорони здоров’я та науково-дослідні установи Національної академії наук України.

Тетяна Осипенко, керівник компанії «Жидкие фрукты»

Нещодавно «Жидкие фрукты» вивели на ринок новий продукт – амарантові вершки.

Формула HTD-technologу®

Чоловік Тетяни — Сергій — вчений-винахідник. Він має 60 патентів. Одна з його ідей — виготовити продукт за допомогою кавітації (гідроудару). Так з’явилася запатентована HTD-technologу®.

Завдяки цій технології засвоюються практично всі 100% властивостей натуральної сировини, стають доступними організму вміст кісточок (ядерець) і шкірки фруктів, овочів, ягід, насіння, горіхів та бобів.

Це схоже на плескання в долоні

«Насіння б’ється одне об одне з невеликою кількістю води. Відбувається тертя за певного тиску, в замкнутому контурі, без кисню та без нагріву. Жодного руйнування, ніяких міксерів та металу. Ми не додаємо до маси ні цукру, ні підсилювачів смаку. Завдяки унікальній технології, переводимо насіння в рідку, питну форму», — розповідає Тетяна Осипенко.

За її словами, після цього збільшується кількість поживних речовин, адже в кінцевому продукті міститься все, що не перетравлюється в первісному вигляді. Це вміст кісточки і шкірки з безліччю корисних поліфенолів, жирних ненасичених кислот, вітамінів та мінералів тощо.

Чому саме амарант

Насіння рослини має високоякісний рослинний білок і сквален. Останній володіє антиоксидантними та адаптогенними властивостями, регенерує клітини.

Раніше його видобували лише з печінки акул

Сквален був доступний винятково для дуже заможної частини населення. Нещодавно цю речовину знайшли в насінні амаранту.

«Люди почали ділити його на складові. Наприклад, виробили олію, а те, що залишилося, змололи в борошно або додали залишки в пластівці чи в хліб. У нас зовсім інша технологія. Вона дозволяє споживати амарант комплексно, практично цілком засвоювати його організмом. Тобто, ми нічого не розділяємо. Насіння переводимо в схожу на вершки, рідку пастоподібну форму за допомогою власної HTD-technologу®», — каже керівник «Жидких фруктов».

Лізину в таких рослинних вершках удвічі більше, ніж у пшениці та втричі більше, ніж у кукурудзі. Олія амаранту і харчові волокна амарантових вершків очищують кишківник та покращують травлення.

Продукт допомагає знизити рівень холестерину в крові, захищає від токсинів печінку, допомагає вивести з організму важкі метали та радіонукліди, відновлює й омолоджує шкіру. Також здійснює антибактеріальний захист організму.

Без магазинів

Замість поличок магазинів компанія займається мережевим маркетингом. Їхніми клієнтами є близько 200-300 сімей з різних куточків України.

Окрім амарантових вершків, асортимент продукції «Жидких фруктов» налічує понад 70 позицій. Це – фрукти, ягоди, горіхи, соєві боби, зерно, насіння, овочі в рідкому й пастоподібному вигляді.

Найцікавіші позиції – макове та горіхове молочко, ну і, звісно, вершки з амаранту.

За словами керівника компанії, наразі серед вершків найбільший попит мають — соєві.

За смаковими і функціональними властивостями, кожен продукт добре доповнює один одного. Наприклад, амарантові вершки виробник рекомендує поєднувати під час споживання з пастами.

1 коментар

  1. Я купил этот продукт. Это не сливки. Это просто вода с перемолотым амарантом, которую можно делать дома. Они продают 300 мл за 100 грн. Надувательство. Это цена полноценного смузи в ресторане.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Британці першими у світі перетворять капусту в білок майбутнього

Компанія побудує новий екологічний завод на території підприємства у Лінкольнширі (Великобританія).Naylor Farms розробив унікальний запатентований процес холодної екстракції, що...

Nestlé та Starbucks розлили каву у пляшки, щоб вийти на нові ринки

«Завдяки нашим планам розширення кави RTD, Nestlé продовжуватиме розвивати своє глобальне лідерство у галузі кави та отримуватиме користь від...

Виробник м’яса для барбекю з вибракуваного зерна будує чи не найбільший завод в Азії

Zikooin виробляє рослинне м’ясо під назвою Unlimeat, створене з вибракуваного недосконалого зерна.У квітні минулого року компанія оголосила про плани...

В Ізраїлі штучний інтелект «доїть» молоко із бактерій

Запатентована технологія точного бродіння Imagindairy відтворює ідентичні природні версії тваринних білків без тварин, які можна використовувати для створення аналогів...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Може вас зацікавити

Пірнути за обідом. ТОП-5 переваг морських овочів як їжі майбутнього

Ресторани, заклади громадського харчування та магазини спеціалізованої здорової їжі...

Прориви ринку foodtech: від найшвидшого протеїну до передачі ароматів на відстані

Німці, які навчились за допомогою мікробів виробляти найшвидший протеїн...

Вірусний апокаліпсис зумовив шалений ріст ринку альтернативного молока та м’яса

Про це йдеться у свіжому звіті, опублікованому провідною компанією...

Рослинне морозиво б’є рекорди — пандемія та параноя підштовхують попит

Категорія морозива традиційно характеризується ​​поблажливістю з боку споживачів. Тим...

Вибір редактора
В продовження теми