Відтепер обладнання працює на ручній подачі
Це дозволяє за один підхід нанести зображення відразу на кілька десертів. Також система друку обладнана лотками для їжі.
У компанії розповідають: початкова автоматична подача дозволяла Eddie друкувати персоналізовані малюнки та повідомлення на цукерках або випічці по черзі – один виріб за один підхід. Максимальний діаметр нанесення зображення – 89 мм та 20-25 мм у висоту.
Робота автоматизованого принтеру виглядала так:
Удосконалений ручний режим розширює параметри друку до 120 мм у діаметр і 27 мм у висоту.
Такі харчові продукти як маракуни чи зефір виробник радить попередньо помістити в лотки, розроблені спеціально для цього.
Катрін Гофманн, відповідальна за зв’язки з громадськістю у DTM Print, говорить, що персоналізовані подарунки все ще користуються великим попитом як на ринку В2С, так і В2В.
«Компанії просять солодощі з фірмовим логотипом для подарунків своїм клієнтам», – каже вона
Взагалі, на її погляд, персоналізація – це «вся суть» на сьогоднішніх споживчих трендів та ринках B2B.
Індивідуалізовані кондитерські та хлібобулочні вироби ідеально підходять для просування логотипів компаній на виставках та корпоративних заходах, продажів у парках розваг, а також для приватних світських зустрічей.