Напиши якось смачно: принтери з їстівними чорнилами тепер друкують по кілька зображень за раз

Персоналізовані ласощі – як ніколи в тренді. Слідуючи цій тенденції, компанія DTM Print удосконалила свої настільні принтери Eddie, які друкують зображення їстівними чорнилами.

Відтепер обладнання працює на ручній подачі

Це дозволяє за один підхід нанести зображення відразу на кілька десертів. Також система друку обладнана лотками для їжі.

У компанії розповідають: початкова автоматична подача дозволяла Eddie друкувати персоналізовані малюнки та повідомлення на цукерках або випічці по черзі – один виріб за один підхід. Максимальний діаметр нанесення зображення – 89 мм та 20-25 мм у висоту.

Робота автоматизованого принтеру виглядала так:

Удосконалений ручний режим розширює параметри друку до 120 мм у діаметр і 27 мм у висоту.

Такі харчові продукти як маракуни чи зефір виробник радить попередньо помістити в лотки, розроблені спеціально для цього.

Катрін Гофманн, відповідальна за зв’язки з громадськістю у DTM Print, говорить, що персоналізовані подарунки все ще користуються великим попитом як на ринку В2С, так і В2В.

«Компанії просять солодощі з фірмовим логотипом для подарунків своїм клієнтам», – каже вона

Взагалі, на її погляд, персоналізація – це «вся суть» на сьогоднішніх споживчих трендів та ринках B2B.

Індивідуалізовані кондитерські та хлібобулочні вироби ідеально підходять для просування логотипів компаній на виставках та корпоративних заходах, продажів у парках розваг, а також для приватних світських зустрічей.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Музей Їжі»: у Києві провели масштабну подію про історію та культуру їжі

«Музей Їжі» від родини брендів МХП – це захід у попап форматі, покликаний більше розповісти українцям про культуру та...

Нідерландський стартап створює протеїн із стебел помідорів та трави

Grassa отримала фінансування в рамках участі у змаганні для стартапів з перероблення побічних потоків садівництва на цінні протеїни, ферменти...

Без вінірів: Ocean Spray чавить сік, що сприяє здоров’ю зубів

Це підтвердили дослідження, проведене в Стоматологічному коледжі Університету Іллінойса, США. Вчені встановлювали вплив напоїв, що містять рослинні поліфеноли на бактерію...

Nestle будує центр за $52 млн для доставки готових страв

Новий розподільчий центр працевлаштує 665 робітників. Будівнитцво обійдеться компанії в $52 млн Компанія оголосила про проект в Атланті через чотири місяці...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

У 900-літньому монастирі Ґрімберґен відкрили інноваційну пивоварню та ресторан

Ультрасучасна броварня абатства Ґрімберґен повертає мистецтво пивоваріння до його...

Британці за допомогою точного бродіння розробили молоко наступного покоління для мільйонів

Швидкозростаючий британський бренд альтернативних молочних продуктів Mighty збирає $10...

Zero waste lifestyle: що таке “нуль відходів”? Філософія безвідходного тренду

Останнім часом все частіше можна почути такий вираз, як...

Легендарний бренд випустив рослинну котлету, яку не відрізнити від справжнього м’яса

З новими котлетами Beyond Meat дебютує ексклюзивно в американській...

Засновник Starbucks Говард Шульц про те, як інвестиції в співробітників допомагають росту компанії

До 100-річчя журналу Forbes засновник мережі знаменитих кав'ярень написав...

Вибір редактора
В продовження теми