Цей показник збільшився з 21% восени 2020 року, але не досяг 25%, зафіксованих у 2019-му.
Аналітики Piper Sandler проводили опитування серед 7 тис. підлітків із 47 штатів США, середній вік яких становить 16,1 років.
Згідно дослідження, 54% опитаних віддає перевагу здоровому харчуванню, додаючи у свій раціон більше органічних та натуральних продуктів, що не містять добавок.
Подібно до інших показників, розподілених за демографічним принципом, покоління Z на противагу класичним обідам, обирає швидкі перекуси.
Однак лише 3% досліджуваних вказали фрукти, овочі та горіхи в якості улюблених закусок.
Lays є найбільш популярним брендом серед підлітків
Piper Sandler виявили зростаючий інтерес до м’яса рослинного походження — 49% опитаних споживають або хотіли його скуштувати.
Для порівняння, у дослідженні 2020 року серед дорослих будь-якого віку, показник бажаючих скуштувати м’ясо на рослинній основі становив 20%.
Сучасні підлітки зацікавлені в етнічних продуктах харчування
Попит до таких продуктів зумовлений задоволенням потреби у здоровому харчуванні, зберігаючи при цьому бажання до унікальних смаків та вражень від їжі.
Враховуючи, що середній підліток проводить близько 12 годин на тиждень у соціальних мережах, інтерактивний підхід дозволяє поколінню Z впливати на наповнення продуктами полиць супермаркетів, додають аналітики.
Джерела: Food Dive, Piper Sandler