Покоління Z назвало головним пріоритетом їжу. Половина — за рослинне м’ясо

Продовольчі товари стали головним пріоритетом витрат покоління Z та склали 23% їхнього гаманця цієї весни, згідно з піврічним звітом Piper Sandler.

Цей показник збільшився з 21% восени 2020 року, але не досяг 25%, зафіксованих у 2019-му.

Аналітики Piper Sandler проводили опитування серед 7 тис. підлітків із 47 штатів США, середній вік яких становить 16,1 років.

Згідно дослідження, 54% опитаних віддає перевагу здоровому харчуванню, додаючи у свій раціон більше органічних та натуральних продуктів, що не містять добавок.

Подібно до інших показників, розподілених за демографічним принципом, покоління Z на противагу класичним обідам, обирає швидкі перекуси.

Однак лише 3% досліджуваних вказали фрукти, овочі та горіхи в якості улюблених закусок.

Lays є найбільш популярним брендом серед підлітків

Piper Sandler виявили зростаючий інтерес до м’яса рослинного походження — 49% опитаних споживають або хотіли його скуштувати.

Для порівняння, у дослідженні 2020 року серед дорослих будь-якого віку, показник бажаючих скуштувати м’ясо на рослинній основі становив 20%.

Сучасні підлітки зацікавлені в етнічних продуктах харчування

Попит до таких продуктів зумовлений задоволенням потреби у здоровому харчуванні, зберігаючи при цьому бажання до унікальних смаків та вражень від їжі.

Враховуючи, що середній підліток проводить близько 12 годин на тиждень у соціальних мережах, інтерактивний підхід дозволяє поколінню Z впливати на наповнення продуктами полиць супермаркетів, додають аналітики.

Джерела: Food Dive, Piper Sandler

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

“We’ve started transforming from artisans to a foodtech company.” Dmytro Borysov – on trends in the restaurant business.

The coronavirus crisis has disrupted the restaurant business. New services, formats, and technological solutions allowed them to survive when...

Швейцарці створили першу в світі кавомашину зі штучним інтелектом, яка заварює гарячу та холодну каву

Виробники кавомашин JURA запропонували інноваційне рішення, що подвоює асортимент фірмової кави, яку можна заварити вдома.Установка JURA Z10 готує не...

Зі святих для єгиптян бобів створили протеїн для рослинного молока, фети та яєць

Нещодавно Green Boy дебютувала з функціональним веганським інгредієнтом —рослинно-молочним протеїном, розробленим спеціально для виробників молочних продуктів на рослинній основі.До...

Молоко за рецептом від штучного інтелекту буде краще звичайного

Ginkgo Bioworks, як платформа для клітинного програмування та біозахисту, використовуватиме свої потужності з виробництва білка та платформу генеративного штучного...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій технології виробництва сталих альтернатив продуктам тваринного та викопного походження.Точне бродіння...

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує грибну біомасу з ферментованими овочами. Дегустатори високо оцінили кремовість продуктів, описуючи...

Може вас зацікавити

Попереджає рак та діабет: ринковий гігант заробить більше мільярда на інноваційній рослинній їжі

Одна з найбільших у світі харчових компаній опирається на...

Heinz виготовить справжній космічний кетчуп з марсіанських помідорів

Версія томатів Marz, вирощена умовах температури, води та грунту,...

Вибір редактора
В продовження теми