Це енергійний танець! Продажі PepsiCo «витягнули» енергетики та закуски

Продажі PepsiCo за результатами 1 кварталу 2021 р. не тільки не впали після торішнього сплеску на початку пандемії, а навіть показали приріст у 6,8%.

Компанія завдячує своїм результатам інноваціям у сфері закусок та енергетичних напоїв, та бачить у цьому сегменті значний потенціал для зростання.

Близько 5% із приросту PepsiCo принесло придбання бренду енергетичних напоїв Rockstar. Решту забезпечило посилення продажів готових сніданків та закусок.

Зокрема, у сфері закусок виправдало себе рішення зробити менші порції та помістити їх у мультипакети, які PepsiCo допрацювала задля більшої персоналізації та розширення варіантів комбінацій смаку.

Рамон Лагуарта, генеральний директор мультибрендової компанії, говорить, що по мірі просування вакцинації PepsiCo розраховує також заробити на невеликих форматах закусок та готових страв.

«Але масштаб цього зрушення важко передбачити, оскільки досі невідомо, скільки людей повернеться в офіси і коли, а також яким буде рівень їх комфорту для споживання їжі поза домом», — говорить він.

Краще уявлення про зміну звичок споживачів PepsiCo матиме у найближчі 6-9 місяців

Разом з тим Лагуарта звертає увагу на високий потенціал сегменту енергетичних напоїв.

Придбавши минулого року Rockstar Energy за $3,85 млрд, компанія інвестувала значні кошти в переробку бренду, новий логотип, упаковку та рекламу. Ці зусилля були винагороджені сильними продажами.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ні риба, ні м’ясо: рослинні бургери з’являться в McDonald’s

Рішення McDonald's цілком логічне, адже конкуренти активно включають штучне м'ясо в своє меню.Штучне м'ясо стрімко захоплює індустрію фастфуда. Як...

Британці створили рослине молоко третього покоління

Йоркширський бренд Mighty Drinks, найбільш відомий своїм веганським гороховим молоком, залучив $10 млн інвестицій та відразу оголосив про запуск...

Сумчани варять для ЗСУ сири у благородній плісняві та загортають у екологічну упаковку

“Ми знайшли однодумців, які дають сировину. Це молоко екстра-ґатунку, що раніше поставляли для виробництва дитячого харчування”, – йдеться у...

Вчителька історії пече дизайнерський хліб з картинами на скоринці

Сам хліб майстриня не продає, але навчає пекарському мистецтву своїх учнів.Візерунки на скоринці Ханна створює з овочів та порошку...

Захоплені кулінарією сестри створили замінник ікри з чіа та водоростей

Засновниці бренду – сестри Люсіль та Емілі Баттафарано, які захоплюються гастрономією. Для створення нового продукту вони застосували свої ремісничі...

Сіль із яєць динозавра за 6 тисяч: сімейна компанія відроджує забуте ремесло

Назва зумовлена унікальною формою та методом виробництва цієї солі, яку вирощують із застосуванням технік, що сягають доіспанських часів.Процес виробництва...

Може вас зацікавити

Продовольчий гігант з мільярдною капіталізацією вступає у веганську гру

Бренд Nestlé Freshly анонсував меню Purely Plant, яке містить...

Напій для мислення — стартап збирає $1 млн на революційний продукт

Кампанія розміщена на платформі краудфандингу StartEngine.NERD Focus має дійсно...

Вибір редактора
В продовження теми