Компанія відкрила свій перший ресторан у 2016 р., а два роки потому – власний виробничий цех, що дозволило їй контролювати ключові ланки у ланцюжку поставок та залучати клієнтів до розробки нових продуктів.
Весь цей час Globally Local вдалось підтримувати ціни на меню конкурентоспроможними у порівнянні зі звичайниими фаст-фудами
Веганська мережа пропонує звичне меню ресторанів швидкого харчування, але всі страви приготовані з рослинних продуктів. Наприклад, там є бутерброди на сніданок з веганським чеддером та яєчнею на основі тофу, гамбургери з котлетами із нуту та веганським беконом, салати, молочні коктейлі з молока нетваринного походження.
Вісім закладів Globally Local працюють переважно як компактні «розумні кухні», пропонуючи клієнтам самовивіз та доставку.
Протягом наступних 12 місяців компанія прагне відкрити щонайменше 20 закладів по всій Північній Америці
Globally Local максимально автоматизує своє виробництво. Компанія впровадила найсучасніші технології для приготування їжі та швидкого обслуговування. Навчання співробітників проводиться за спрощеною схемою – задля економії на витратах. Замовлення переведені в онлайн, працюють каси самообслуговування та безготівковий розрахунок.
«Наша команда витратила 5 років на розробку вдосконаленої концепції ресторанів швидкого харчування та вертикально інтегрованого ланцюжка поставок, які разом узяті роблять революцію в галузі швидкого харчування», – сказав Джеймс Макіннес, співзасновник та генеральний директор веганської мережі.
Джерела: Globally Local, VegNews