До 2025 року показник досягне $75,44 млрд.
У лондонській аналітичній компанії GlobalData пояснюють, що категорія готових сніданків зросла через сплеск попиту, пов’язаного з пандемією коронавірусу (COVID-19).
«Оскільки багато людей тепер працюють з дому, споживачі повертаються до поєднання комфортних і корисних для здоров’я варіантів домашніх сніданків», — сказав Райан Віттакер, аналітик споживчого сегменту GlobalData.
Ринок поповнюється новинками і популярними в минулому пластівцями, а також ретро-рецептами 80-х років
Посеред іншого, зросла кількість беззернових сухих сніданків та пластівців з високим вмістом білку.
Наприклад, у січні компанія Kellogg представила Kashi GO. Зі слів Мелані Холл, директора з маркетингу бренду Kashi, лінійка має за мету дати споживачам «кето-дружні злаки, котрі будуть поживними, смачними і більш доступними».
Серед інших інновацій в області здорових сухих сніданків — пластівці з рослинним протеїном HighKey, беззернові безглютенові пластівці Seven Sundays, а також пластівці з органічними чіпсами з насіння соняшнику.