На сьогодні продукція компанії вже присутня приблизно в 122 тис. торгових точках та пунктах громадського харчування у більш ніж 80 країнах світу.
В найближчі місяці Beyond Meat планує розширення у чималій кількості країн
Приміром, у Великобританії, де продукти Beyond Meat нещодавно з’явилися на полицях Sainbury’s та Waitrose, планується розширення до 445 нових роздрібних магазинів по всій країні.
У Німеччині Beyond Meat буде розширювати свою продукцію на більш ніж 1000 нових роздрібних магазинів через Kaufland, Tegut, Famila та Real.
В Австрії альтернативне м’ясо буде доступне майже у 1500 нових роздрібних магазинах, включаючи SPAR, BILLA та BILLA PLUS.
У Швейцарії Beyond Meat буде розподілено по 155 магазинах Migros.
Окрім того, минулого місяця Beyond розпочав продаж через майже 1000 магазинів Albert Heijn та Jumbo в Нідерландах.
До слова, на європейський ринок цього року планує вийти також основний конкурент Beyond, Impossible Food.
Проте ця спроба поки що стримується несприйняттям регуляторами використання соєвого легемоглобіну (гему).
Оскільки Beyond Meat уже торгується публічно, європейська експансія допоможе зміцнити її лідерську позицію, перш ніж Impossible Food потенційно посилить власні глобальні амбіції після IPO.
На додаток до розширення роздрібної торгівлі в Європі, Beyond Meat нещодавно відкрила виробничий завод у Китаї, перший за межами США, а також підписала глобальні дистрибуційні угоди з McDonald’s та Yum Brands.