Котлета для планети. Beyond Meat готує глобальне розширення в Європі

Beyond Meat, гігант у сфері альтернативного м'яса, цієї весни розширює свою присутність у роздрібних магазинах Європи.

spot_img

На сьогодні продукція компанії вже присутня приблизно в 122 тис. торгових точках та пунктах громадського харчування у більш ніж 80 країнах світу. 

В найближчі місяці Beyond Meat планує розширення у чималій кількості країн

Приміром, у Великобританії, де продукти Beyond Meat нещодавно з’явилися на полицях Sainbury’s та Waitrose, планується розширення до 445 нових роздрібних магазинів по всій країні.

У Німеччині Beyond Meat буде розширювати свою продукцію на більш ніж 1000 нових роздрібних магазинів через Kaufland, Tegut, Famila та Real.

В Австрії альтернативне м’ясо буде доступне майже у 1500 нових роздрібних магазинах, включаючи SPAR, BILLA та BILLA PLUS.

У Швейцарії Beyond Meat буде розподілено по 155 магазинах Migros.

Окрім того, минулого місяця Beyond розпочав продаж через майже 1000 магазинів Albert Heijn та Jumbo в Нідерландах.

До слова, на європейський ринок цього року планує вийти також основний конкурент Beyond, Impossible Food.

Проте ця спроба поки що стримується несприйняттям регуляторами використання соєвого легемоглобіну (гему). 

Оскільки Beyond Meat уже торгується публічно, європейська експансія допоможе зміцнити її лідерську позицію, перш ніж Impossible Food потенційно посилить власні глобальні амбіції після IPO.

На додаток до розширення роздрібної торгівлі в Європі, Beyond Meat нещодавно відкрила виробничий завод у Китаї, перший за межами США, а також підписала глобальні дистрибуційні угоди з McDonald’s та Yum Brands.

Джерела: Intrado, The Spoon

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український виробник створює гранолу зі спіруліною та кольорове лате

У асортименті компанії – органічна гранола, безглютенове борошно (амарантове, борошно із зеленої гречки та м’якоті гарбуза), безглютенові протеїнові хлібці...

До останньої краплі: стартап з виробництва «чайних бомбочок» отримав $5 млн інвестицій

Загалом обсяг залучених інвестицій від старту проєкту становить $8,4 млн.Зібрані кошти допоможуть Tea Drops розширитися від поточної моделі прямої...

Французи створили кросівки із кукурудзи, винограду та кактусів. Їсти не можна

Як вихідний матеріал для виготовлення шкіри компанія використовує залишки виноградної м’якоті з італійської виноробної промисловості, листя кактуса опунції, не...

Маркування харчових продуктів — що це таке, і чому це важливо?

У нещодавніх змінах в постановах цього документу було зазначено, що різні маркування харчових продуктів мають бути сфокусовані на забезпеченні...

Австралійці створили дитячу суміш із кокоса. Майже як материнське молоко

Співпраця з Університетом Квінсленду, батьками та медичними фахівцями дозволила створити продукт, що максимально наближений до материнського молока та забезпечує...

Запорізький виробник варить із кизилу дропси та фарширує ягоди анчоусами

Кизилові дропси виготовляють з кизилового та яблучного пюре з додаванням меду та йогурту.  Солодощі не містять цукру, але багаті на...

Може вас зацікавити

Стартап створив напої зі спіруліни, що сприяють бадьорості та виводять токсини

Низькокалорійний напій виготовлений з натуральних інгредієнтів і не містить...

Вибір редактора
В продовження теми