Відхідна молитва: Fancypants Baking запустила лінійку печива з відходів

Fancypants Baking Co. представила інноваційний продукт, що сприяє зменшенню харчових відходів завдяки використанню інгредієнтів, які підлягають вторинній переробці.

Печиво випускається у трьох смаках: окара з шоколадною стружкою, подвійне шоколадне з кавовою вишнею, та ванільне вівсяне.

За даними Upcycled Food Association, смаколики виготовлені з інгредієнтів, які зазвичай вважаються харчовими відходами

Fancypants Baking протягом двох років працювала над створенням печива із побічних продуктів харчової промисловості, які, зазначають у компанії, не мали застосування у комерційних пекарнях.

Борошно печива «окара» виготовляється із м’якоті, що утворюється під час виробництва соєвого молока.

«Кавова вишня» є супутнім продуктом процесу збирання кавових зерен.

М’якоть вівсяного молока, отримана при його виготовленні, перетворюється на борошно для ванільного вівсяного печива. 

«Я знімаю капелюха перед всією нашою командою за створення цієї інноваційної, екологічно чистої лінійки, котра відповідає вищим стандартам смаку, як і очікували прихильники Fancypants», — повідомила Маура Дагган, засновниця Fancypants Baking. 

Печиво представлене в упаковках із трьох пакетиків по 6 унцій за $19,99 на Amazon.com та в розкладних контейнерах по 14 унцій на Imperfect Foods, інтернет-магазині роздрібної торгівлі, що спеціалізується на усуненні відходів харчової промисловості.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Компанія «АВК» вивела на ринок власну розробку рослинного м’яса

Про це повідомив на своїй сторінці в Facebook Володимир Авраменко, засновник компанії. «В одній котлеті — 21 грамів збалансованого...

Британці з найпопулярнішої каші українців зробили чай

Гречка є безглютеновим продуктом, який містить низку важливих поживних речовин, включаючи білок та особливо клітковину, що є її основним...

Овочі, що ростуть в магазині. До 2025 року гідропоніка стане хітом продажів

Джулія відкриває програму для планування меню і вносить стартові параметри, щоб спланувати святкову вечерю. Кількість осіб – 7, у...

Український бренд запустив виробництво йогурту-соусу зі смаком томату, базиліку, огірка та кропу

Молокія запустила виробництво та продаж інноваційного продукту — йогурт&соус, увійшовши в нову для себе категорію соусів. Окрім розширення асортименту,...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

В Ізраїлі створили курячий шніцель із водоростей

Версія панірованої курки на рослинній основі не тільки набуває...

Першій компанії у світі дозволили вирощувати лабораторне м’ясо для домашніх тварин

Це стало новою віхою в зростаючому секторі культивованих кормів...

Британські дизайнери виготовили перший у світі предмет меблів з кави

Для розробки журнального столика засновник і креативний директор Joy...

IKEA інвестує мільйони у виробництво морепродуктів із рослин

Загальна сума інвестицій у компанію тепер становить $18 млн. Серед...

Новозеландський стартап після рекордного фінансування випустив веганське в’ялене м’ясо

Розробка ідеальної текстури була результатом річного науково-дослідного проєкту між...

Вибір редактора
В продовження теми