Засновник гастрономічного стартапу Михайло Штефаньо розповідає, що ідея виникла зі спроби розвивати зелений туризм та дати відвідувачам щось унікальне на згадку про Закарпаття.
«Долина теплиць» має два напрямки роботи – виробництво сухофруктів та консервів.
Сушать все – від овочів, до яблук, груш та шипшини.
І для сушіння, і для консервації «Долина теплиць» використовує сировину, вирощену закарпатськими фермерами. У створенні доданої вартості залучені жителі місцевих сіл.
«Консерви часто називаємо загальновизначеними назвами – як то соус, томат. Але є дещо унікальне. Аджика традиційно на нашій території називається дріблянка. Тож аджики у нас немає, ми виготовляємо дріблянку. І цим пропагуємо місцеві традиції», – каже Штафаньо.
Додає, що добре продаються в’ялені помідори та в’ялені сливи.
«Ше у нас є гострі соуси до м’яса – з відбірної червоної гострої паприки, а також з зеленої паприки», – розповідає він.
При переробці великої кількості перцю лишається багато насіння. Для організації безвідходного виробництва його перемелюватимуть та пропонуватимуть у якості концентрованої гострої приправи.
«Є і експериментальний продукт – цілющий та корисний соус чилі із чорнобривцями. Завдяки доданим чорнобривцям він менш гострий, ніж інші наші позиції, але не менш унікальний», – ділиться засновник гастрономічного бренду.
Уточнює, що при виробництві у консерви додають не всю квітку, а лише відібрані з неї тичинки. Це дає особливий аромат соусу.
У «Долині теплиць» очікують, що чилі з чорнобривцями стане трендом сезону 2021.
«Такого досі не було в Україні», – додає Федір Шандор, президент Закарпатської туристичної організації.