Випустили джина: У Фінляндії виготовили перший джин на основі вівсяного молока

Фінська компанія Arctic Blue Beverages, як виробляє удостоєний нагород джин, цього тижня запустила новий продукт — джин з додаванням веганського вівсяного молока.

На розробку продукту частково надихнув член правління Arctic Blue Туомас Кукконен, який є колишнім генеральним директором фінської вівсяної компанії.

Новий продукт називається Arctic Blue Oat. Виготовляється з органічного рослинного молока, що містить лише воду та овес, а також не має у складі глютену. 

Для виготовлення лікеру вівсяне молоко поєднують із ремісничим джином зі СхідНюї Фінляндії

На веб-сайті компанії смак її найновішого джину описується як «… смак вівсяного чорничного пирога, ароматизованого ваніллю та доповненого щедрою посипкою кардамоном».

Спочатку Arctic Blue Oat буде доступний на фінському ринку протягом найближчих кількох місяців. Пізніше, в 2021 році, його продажі розповсюдяться на інші країни.

«Дотепер овес в основному використовувався в молочних продуктах. Але він також працює як відмінна основа для алкогольних продуктів», — каже Вальттері Ерома, генеральний директор Arctic Blue Beverages.

Джерела: The Spoon, Vegconomist, Arcticbluebeveraged

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап створив із апельсинової шкірки замінники олії та яєць

Мінімально оброблені інгредієнти забезпечують в'язкість, гелеутворення, емульгування та стабільність текстури готової їжі. Виготовлені з переробленої цитрусової шкіри, вони отримали екологічні...

Роботи краще розуміють смаки людей: Sony обіцяє інтелектуальну машину на кожну кухню

Інвестиційна команда Sony вважає, що технологія AFS може допомогти їм досягти своєї мети — створити роботів-кухарів, які точно знають,...

Borys Shestopalov, HD Group, GFS Shareholder, On National Accelerator to Make Ukraine a Major Player in Global Food Market

Boris Shestopalov is a foodtech evangelist. He represents the generation of business people who create new meanings in seemingly...

Китайці створили колірний індикатор «свіжості» морепродуктів, надихнувшись хамелеоном

Ключовою частиною виробництва морепродуктів є здатність виявляти диметиламін та аміак, які є показниками «псування». Сучасні стандарти ідентифікації свіжості риби...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Дві європейські країни побили рекорд у фінансуванні сектору клітинного м’яса

Зокрема, Данія оголосила про виділення приблизно $99,5 млн на...

Відштовхує воду та бруд – в Австралії винайшли інноваційний біопластик для пакування

Мехран Гасемлу, науковець PhD RMIT та провідний автор дослідження,...

Китайські вчені створили м’ясо з одноклітинних організмів. Воно підвищує імунітет.

Кошти від Гонконгського фонду інновацій та технологій (ITF) будуть...

Шоколадний гігант випустив перший у світі какао-сік, над яким працював 15 років

Какао-сік Elix, виготовлений із 100% чистого какао-фрукта, має пікантний...

Вибір редактора
В продовження теми