Коктейль з левовою гривою. Енергетичний шот на травах та грибах знижує стрес та навіть вагу

Нова компанія, що виробляє енергетичні рослинні напої, представила свій флагманський однойменний продукт Woke Up! Energy Shot.

Енергетичний напій виготовляється на рослинній основі та має смак ягід.

На розробку рецептури пішло п’ять років

Запатентована формула включає адаптогени, трави, гриби, вітаміни та амінокислоти.  

Така комбінація інгредієнтів розроблена для поліпшення нервової функції, концентрації, роботи мозку, імунітету, пам’яті та життєвих сил, а також для зниження ваги, зменшення стресу та боротьби зі втомою.

У складі Woke Up! Energy Shot гриби левова грива, кордіцепс, ашваганда, вітамінами В6 і В12, родіола, L-теанін і стевія. Доданий кофеїн отримується з їрби-мате та гуарани. Його вміст — 225 мг, що еквівалентно 1,5 чашки кави. 

Енергетичний напій відповідає всім останнім трендам — не містить цукру, глютену, сої, ГМО та є веганським

“Сьогодні на ринку не бракує енергетиків, але я хотів створити щось, що насправді було б корисним для людей, і давало їм енергію”, — сказав Ділан Джей, засновник та головний виконавчий директор компанії.

Додає, що відгуки тих, хто спробував, — неймовірні. 

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Грета проти. Веганські замінники молока знову можуть бути «вершковими»

За заборону термінів Еврокомісія проголосувала ще в жовтні 2020 року. Голосування відбулося після рішення, яким Європейський Суд заборонив використовувати...

За десять років існування ринку лабораторного м’яса на ньому з’явилося 150 гравців

За цей час Mosa Meat розпочала будівництво гігантського заводу промислового виробництва поблизу пілотного заводу у Маастрихті, а дві країни...

Інноваційна упаковка сигналізує, чи є в їжі всередині інфекція

Нова технологія дозволить виробникам, роздрібним торговцям і споживачам у режимі реального часу визначити, чи вміст герметичної харчової упаковки безпечний,...

Швейцарка сушить на Тернопільщині органічні чаї за прадавнім методом

Засновницею бренду стала Крістіна Лібергер, швейцарка, яка переїхала до України. До переїзду Крістіна створила асоціацію підтримки органічної агрокультури “Жива...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Бренд Unilever створив синьо-жовті кросівки із залишків їжі, що йде у смітник

Гриби, кукурудза, яблука та виноград – тепер вони можуть...

На виробництво сухпайків, печива та масла можна отримати 400 тис. грн гранту

У межах проєкту українські виробники зможуть отримати грант до...

Ізраїльська компанія розробила капсульну їжу із «потворних» овочів

Така їжа візуально вражає. Це зроблено для того, аби...

Виробники їжі загортатимуть продукти в упаковку з міцелію та конопель

Запатентований компанією відновлюваний матеріал під назвою MycoComposite виготовляється з...

Події foodtech кінця 2020 року: нові продукти, ринки і китайський завод

СЕРПЕНЬ Beyond Meat запустила новий інтернет-магазин рослинного м'яса. Сайт допоможе...

Вибір редактора
В продовження теми