Nestlé в Україні представила корм, що зменшує рівень алергенів у котів

Nestlé Purina® оголосила про запуск в Україні першого в світі корму, який безпечно зменшує рівень алергенів у котів Pro Plan LiveClear. Продукт був розроблений на основі досліджень вчених компанії

Pro Plan® LiveClear® – це спеціально розроблений раціон, який зменшує кількість алергену Fel d1, що дозволяє людям з алергічною реакцією більше проводити часу зі своїми котами.

Ключовим інгредієнтом Purina® Pro Plan® LiveClear® є специфічний білок, отриманий з курячих яєць, що нейтралізує Fel d1 в слині кота, внаслідок чого менша кількість алергену переноситься на шерсть котів, коли вони доглядають за собою. Як говориться в опублікованому дослідженні, Purina® Pro Plan® LiveClear® зменшує кількість алергенів на шерсті котів в середньому на 47%, починаючи з третього тижня щоденного вживання корму.

«Цей продукт є кульмінацією досліджень Nestlé Purina. Він пропонує власникам котів, які чутливі до їхніх алергенів, можливість проводити більше часу зі своїми улюбленцями», – говорить Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові.

Pro Plan® LiveClear® — це 100% повнораціонний, збалансований і смачний сухий корм для котів суперпреміум класу, призначений для щоденного годування.

У зоомагазинах та ветеринарних клініках України будуть доступні для продажу чотири різновиди продукту: із індичкою для кошенят, із індичкою для дорослих, стерилізованих котів, із індичкою для стерилізованих зрілих котів.

«Беручи до уваги, що близько 20% людей у світі страждають від підвищеної чутливості до алергенів, ми пишаємося безпрецедентним науковим проривом і спеціально створеним унікальним кормом для котів. Ми щасливі, що маємо можливість змінити на краще життя котів і людей», – говорить Ігор Дубовик, директор бізнесу кормів для тварин Nestlé Purina® в Україні та Молдові.

За результатами дослідження, в Україні 14% респондентів підтвердили наявність чутливості до  алергену котів особисто в них або в когось із найближчого кола родини.

У 88% власників котів, що мають реакцію на алерген або хтось з членів їх сім’ї продовжують взаємодію з котом. 13% власників котів щодня приймають медичні препарати, щоб безпечно взаємодіяти з котом, а 18% обмежують час проведення з улюбленцем і 22% встановлюють межі для перебування кота в домі.

Також, як показало дослідження, незважаючи на всі дії, які щодня роблять люди з чутливістю на алерген Fel d1, якщо лікар рекомендує позбутися кота, то тільки 2% відповіли, що прислухаються, а 73% залишать кота і будуть шукати альтернативні шляхи вирішення цієї проблеми.

Нагадаємо, чиказький стартап Blake’s Seed Based розробив снеки, які виключають наявність восьми найсильніших алергенів — арахісу, горіхів, пшениці, сої, яєць, молочних продуктів, риби та молюсків. Замість цього лінійка харчових батончиків Blake’s Seed Based має у складі насіння, нут, листкову лободу та хрусткий рис.

Джерело

 

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Перша інновація за сто років – PEPSI випустила напій, збагачений азотом

Nitro Pepsi буде доступна в банках по всій країні уже в березні. Категорія коли існує вже більше століття. Хоча в...

Oxford Economics: на вирощуванні лабораторного м’яса можна заробити майже $3 млрд

Дослідження, проведене на замовлення виробника харчових клітинних продуктів Ivy Farm, підраховує, що при правильній підтримці держави м’ясо на основі...

Тісто з цвітної капусти: харчовий гігант запускає новий бренд їжі для схуднення

Vital Pursuit – їжа для тих, хто активно зосереджений на контролі ваги.Першими продуктами бренду будуть боули з цілозерновий та...

Виробник веганського меду удосконалив технологію та готується до запуску в Європі

Рік тому компанія провела два стартові раунди залучення інвестицій – на $5,7 млн та $2,2 млн. А також отримала...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Цукром із трюфелів замінять канцерогенний аспартам

MycoTechnology виявила солодкий білок у медових трюфелях. Компанія стверджує,...

В українському монастирі XVII століття варять сир за стародавніми рецептами

Їжу за старовинними традиціями готують самі монахи. В рецептурі...

Перший рослинний супермаркет здивував: що найбільше купують вегани

Магазин площею 212 кв. м пропонує понад 2700 продуктів...

Вибір редактора
В продовження теми