Неможливе можливо: Impossible Foods готується до виходу на IPO з оцінкою в $10 млрд

Impossible Foods готується оприлюднити дані про свій бізнес, який підтвердить оцінку вартості виробничої компанії в $10 млрд або навіть більше.

Наступного року компанія проведе первинне публічне розміщення – традиційне або шляхом злиття зі спеціальною компанією типу SPAC.

Таку інформацію розкрити поінформовані особи, дотичні до компанії. Однак сама Impossible Foods поки що можливе розміщення не коментує задля уникнення спекуляцій на цій темі.

Проведення IPO для Impossible Foods стало гарячою темою з моменту виходу на ринок конкурента Beyond Meat у травні 2019 року

Ще у жовтні 2019-го генеральний директор Пат Браун заявив в одному з інтерв’ю, що Impossible Foods не планує негайно розміщувати акції, але «існує досить висока ймовірність того, що в якийсь момент нашої історії ми вирішимо, що це варто робити».

До слова, незважаючи на те, що 2020 рік був складним для всіх харчових компаній, Impossible Foods змогла виділитися.

Коли пандемія закрила їдальні та ресторани, компанія навіть прискорила продажі рослинних бургерів. Якщо на початку 2020-го вони продавались приблизно в 150 продуктових магазинах по США, то зараз продажі охоплюють понад 20 тис. магазинів.

Минулого року Impossible Foods також поставила рекорд збору коштів для розширення виробництва, залучивши $700 млн нових інвестицій.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Японці розробили спосіб як адаптували гранолу до мікробіому споживача. Тест можна зробити вдома.

Рецептура проста — багаторазове запікання цілих злаків та їх подрібнення. Вже у наші часи — приблизно у 1960-ті роки...

Стартап придумав, як добувати найдорожчий інгредієнт для лабораторного мяса без забою корів

Продукт доступний у сегменті B2B для продажу компаніям, які вирощують культивоване м’ясо. у разі зростання сприйняття споживачами ринок культивованого м’яса...

Кейтеринговий гігант запускає робота для друку рослинних гамбургерів

Розгортання робота шеф-кухаря SavorEat знаменує собою перше впровадження технології 3D-друку ізраїльської компанії в США.SavorEat, яка стала публічною на Тель-Авівській...

Ґречна гречка. Хрусткі закуски з пророщеної гречки привернули увагу покупців та інвесторів

Для виробництва компанія закупляє органічну гречку на фермах у Міннесоті та Північній Дакоті.Продукт має оригінальні смаки: какао, матча-ваніль та...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів «М’ясомаркет»

Магазини «М’ясомаркет» зʼявилися на ринку України у 2020 році....

Австралійські підприємці-вегани запустили перший у світі сервіс з доставки рослинної їжі

Завдяки сервісу користувачі можуть ознайомитись з місцевими підприємствами, які...

Pizza Hut запустила перший робот-ресторан, який пече півсотні страв за годину

«Ресторан у коробці» базується на технології Hyper-Robotics, ізраїльського стартапу...

Стартап створив молекулярну курятину з води, квасолі, трав та овочів. Вона містить все, що є у м’ясі

Виробничий стартап Shandi Global розробив аналог м’яса рослинного походження...

Шведи знайшли спосіб зробити зерно таким же поживним, як м’ясо

Цей прорив допомагає вирішити одну з основних проблем рослинної...

Вибір редактора
В продовження теми