Наступного року компанія проведе первинне публічне розміщення – традиційне або шляхом злиття зі спеціальною компанією типу SPAC.
Таку інформацію розкрити поінформовані особи, дотичні до компанії. Однак сама Impossible Foods поки що можливе розміщення не коментує задля уникнення спекуляцій на цій темі.
Проведення IPO для Impossible Foods стало гарячою темою з моменту виходу на ринок конкурента Beyond Meat у травні 2019 року
Ще у жовтні 2019-го генеральний директор Пат Браун заявив в одному з інтерв’ю, що Impossible Foods не планує негайно розміщувати акції, але «існує досить висока ймовірність того, що в якийсь момент нашої історії ми вирішимо, що це варто робити».
До слова, незважаючи на те, що 2020 рік був складним для всіх харчових компаній, Impossible Foods змогла виділитися.
Коли пандемія закрила їдальні та ресторани, компанія навіть прискорила продажі рослинних бургерів. Якщо на початку 2020-го вони продавались приблизно в 150 продуктових магазинах по США, то зараз продажі охоплюють понад 20 тис. магазинів.
Минулого року Impossible Foods також поставила рекорд збору коштів для розширення виробництва, залучивши $700 млн нових інвестицій.