«Харчові відходи — це зростаюча гуманітарна та екологічна криза», — говорить Крістіна Бауер-Планк з Unilever.
Компанія взяла за мету боротьбу з харчовими відходами — як у свої прямих операціях, так і у щоденному житті споживачів.
В даний час 40% харчових відходів створюється саме на рівні споживання, що робить це важливим полем битви. «На розвинутих ринках таких країн як Великобританія та Північна Америка показник набагато перевищує 40%», — каже Бауер-Планк.
Середня британська сім’я щороку втрачає 730 фунтів стерлінгів через харчові відходи, в США ця цифра зростає до 2275 доларів на сім’ю на рік.
Щоб змінити ситуацію, компанія використає силу своїх брендів. Unilever буде надихати та допомагати сотням мільйонам споживачів стати більш винахідливими з їжею та перестати бути марнотратними.
Для цього Unilever запускає інформаційні рекламні ролики, а ще допомагає знайти споживачам рішення, як «перетворити те, що залишилося в холодильнику, на щось смачненьке».
«Змінити поведінку споживача в масштабі непросто. Для цього ми співпрацюємо з психологами, економістами та багатьма іншими провідними експертами», — додає Бауер-Планк.
Також компанія співпрацює з 1000 канадських сімей, які тестують у щоденному житті різні підходи у споживанні. Уже є перші результати: 70% учасників повідомили, що почуваються «винахідливішими» на кухні, а 71% говорять, що заощадили на цьому грошей.