«Тана» уже розробила стратегію на найближчі 3 роки й міркує, як розпочати самостійне виробництво. Іншим варіантом є реалізація композитної сировини вже діючим виробникам.
За підрахунками, окупність проєкту складе два роки.
Сергій Войтюк, директор підприємства, розповідає, що поштовх для реалізації нової ідеї їм дав проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України», який залучив до цієї роботи консультантів «Роланд Бергер», а також провів навчання зі стратегічного планування.
«Під час навчання ми по-новому подивилися на власне виробництво, згуртували команду, покращили навички з планування. Визначили для себе нову задачу – виробництво екопродукції», — каже Войтюк.
Виготовлення продукції з біорозкладних матеріалів стало світовим трендом.
«Ми маємо великий досвід у виготовленні композитних матеріалів. Біорозкладні матеріали – це просто суміш різних компонентів», — додає він.
У найближчі три роки «Тана» налагодить таке виробництво з компонентів пшениці, кукурудзи та картоплі. Для цього закуплять обладнання – екструдери, які подрібнюють сировину.
Войтюк вважає, що новий напрямок принесе більші прибутки, але потребує з потужної стратегії просування.