Інвестиційна команда Sony вважає, що технологія AFS може допомогти їм досягти своєї мети — створити роботів-кухарів, які точно знають, що і як готувати.
«Після того, як ви запустите харчового робота, ви вже не знаєте, що люди хочуть їсти, що їм більше подобається, що не подобається», — говорить Джейсон Коен, генеральний директор AFS.
Але саме роботи майбутнього матимуть змогу точніше прогнозувати поєднання смакових вподобань споживачів, і робитимуть це значно краще, ніж люди.
«Споживачі поняття не мають, що їм подобається, а що ні — сказав Коен. — Вони не в змозі визначити, скажімо, чи хотіли б більше ванілі у своєму десерті».
Майбутня ціль інновацій Sony полягає в тому, щоб кулінарні роботи з’явилися у кожному домі.
Робот-кухар, що допомагає готувати – це досить очевидно. Sony очікує дати ринку таку технологічну новинку, який може імітувати фізичні дії кухаря-людини, виконуючи всі операції від приготування до сервіровки страв.