Нетрадиційна орієнтація: 70% споживачів заплатили б за клітинну курятину на четверть більше

Опитування 2522 споживачів у США показало, що майже 7 з 10 людей замінили б штучну курку на традиційну. Проводила його консалтингова фірма від імені Eat Just.

Після того, як їм показали фотографії культивованого курячого продукту та прочитали опис того, як він був підготований, 72% сказали, що подумають про його покупку.

З споживачів, які були готові купувати клітинну курку та яловичину найбільша група — 21% — сказали, що основною причиною для покупки буде те, що вони виготовлені способом, який не потребує вбивства тварин. 19% покупців курки та 17% покупців яловичини причиною назвали те, що це корисний для здоров’я продукт.

Екологічність стояла в списку нижче: 12% покупців курятини та 11% споживачів яловичини назвали це основною причиною.

Штучне м’ясо наразі не доступне в США, тому ці відповіді переважно теоретичні.

Eat Just, яка отримала схвалення регулятора з продажу курятини на клітинній основі в Сінгапурі, є єдиною у світі компанією, яка зараз продає м’ясо на основі клітин. Однак кілька компаній наразі чекають на нормативні накази та схвалення в США, що, на думку представників галузі, може відбутися наприкінці цього року.

Дослідження Eat Just показало, що 70% американських споживачів готові платити на 25% більше за курятину на клітинній основі, але ціна не має великого значення.

72% споживачів готові заплатити таку ж суму і лише 1% — більше. Вони купуватимуть, якщо це буде коштувати дешевше.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Молочний гігант Fonterra запустив виробництво сироватки без корів

Стартап з’явився через три роки після того, як Fonterra та DSM вперше об’єдналися в пошуку способів, щоб “підірвати” молочну...

Тунець, який ніколи не плавав. Американці скоро спробують рибу з пробірки

Компанія BlueNalu Inc. зібрала $60 млн для запуску стартапу з вирощування риби «в пробірці». Протягом 2021 р. вона планує...

В Ізраїлі винайшли, як видаляти цукор у соках та пиві без втрати смаку

Їхня технологія заснована на ультрафільтрації та адсорбції, що дозволяє вибірково видаляти дисахариди, такі як сахароза, лактоза та мальтоза, зі...

Найбільша в Україні мережа віртуальних ресторанів готова вийти на закордонні ринки

За розрахунками Дениса Кривенка, власника Foodz Ukraine, відкриття однієї професійної кухні з урахуванням усіх стандартів харчової безпеки обходиться від...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.Faircraft базується в Парижі й вже працює...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Може вас зацікавити

Бутерм’яс: із пшеничного глютену створили в’ялене рослинне м’ясо

Перший із них, Spicy Kung Pao Jerky, виготовляється зі...

Шоколад із квасолі та риба із водоростей: ЄС підтримає 50 інноваційних харчових стартапів

На участь в акселераторі подало заявки п’ять сотень компаній,...

Напій для мислення — стартап збирає $1 млн на революційний продукт

Кампанія розміщена на платформі краудфандингу StartEngine.NERD Focus має дійсно...

Виробник кефіру створив напої з грибів, що зменшують тривожність та піднімають настрій

Адаптогенні напої є останнім доповненням до портфоліо ферментованих напоїв...

Вибір редактора
В продовження теми