Нетрадиційна орієнтація: 70% споживачів заплатили б за клітинну курятину на четверть більше

Опитування 2522 споживачів у США показало, що майже 7 з 10 людей замінили б штучну курку на традиційну. Проводила його консалтингова фірма від імені Eat Just.

Після того, як їм показали фотографії культивованого курячого продукту та прочитали опис того, як він був підготований, 72% сказали, що подумають про його покупку.

З споживачів, які були готові купувати клітинну курку та яловичину найбільша група — 21% — сказали, що основною причиною для покупки буде те, що вони виготовлені способом, який не потребує вбивства тварин. 19% покупців курки та 17% покупців яловичини причиною назвали те, що це корисний для здоров’я продукт.

Екологічність стояла в списку нижче: 12% покупців курятини та 11% споживачів яловичини назвали це основною причиною.

Штучне м’ясо наразі не доступне в США, тому ці відповіді переважно теоретичні.

Eat Just, яка отримала схвалення регулятора з продажу курятини на клітинній основі в Сінгапурі, є єдиною у світі компанією, яка зараз продає м’ясо на основі клітин. Однак кілька компаній наразі чекають на нормативні накази та схвалення в США, що, на думку представників галузі, може відбутися наприкінці цього року.

Дослідження Eat Just показало, що 70% американських споживачів готові платити на 25% більше за курятину на клітинній основі, але ціна не має великого значення.

72% споживачів готові заплатити таку ж суму і лише 1% — більше. Вони купуватимуть, якщо це буде коштувати дешевше.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Британці змішали канабіс з чайним грибом — це допоможе кишечнику та заспокоїть

«Громадськість дедалі більше усвідомлює заспокійливу користь CBD, але з’являється низка доказів, що розкривають значно ширший потенціал канабідіолу, включаючи позитивний...

В’єтнамці створили унікальні соломинки для напоїв, які після використання можна з’їсти

Вони не містять пластику, паперу та металу, є гігієнічними, екологічними і компостуються.Наразі існує значна кількість рішень, які можна використовувати...

Японський розробник зібрав мільйони на платформу для вирощування клітинного м’яса вдома

Окрім існуючих інвесторів компанію підтримали AgFunder та Beyond Next Ventures, тим самим піднявши загальне фінансування IntegriCulture до $16,4 млн.Кошти...

Американці створили перші грибні жуйки, які покращують імунітет і концентрують увагу

Жуйки виготовлені з розробленої компанією суміші Mycomatrix, що включає екстракти грибів рейші, кордицепсу, хвоста індички, левової гриви та майтаке.Mycomatrix...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Крихітні комахи з горіховим смаком: у ресторанах Данії з’явилися бургери з фаршем із жуків

Продукт у вигляді фаршу виготовляється з горохового білка та...

Стейк замість герані. У 2050 році вирощування клітинного м’яса вдома стане нормою

Окремі компанії, як то Shojin DIY Meat Community, взагалі...

Вибір редактора
В продовження теми