Нетрадиційна орієнтація: 70% споживачів заплатили б за клітинну курятину на четверть більше

Опитування 2522 споживачів у США показало, що майже 7 з 10 людей замінили б штучну курку на традиційну. Проводила його консалтингова фірма від імені Eat Just.

Після того, як їм показали фотографії культивованого курячого продукту та прочитали опис того, як він був підготований, 72% сказали, що подумають про його покупку.

З споживачів, які були готові купувати клітинну курку та яловичину найбільша група — 21% — сказали, що основною причиною для покупки буде те, що вони виготовлені способом, який не потребує вбивства тварин. 19% покупців курки та 17% покупців яловичини причиною назвали те, що це корисний для здоров’я продукт.

Екологічність стояла в списку нижче: 12% покупців курятини та 11% споживачів яловичини назвали це основною причиною.

Штучне м’ясо наразі не доступне в США, тому ці відповіді переважно теоретичні.

Eat Just, яка отримала схвалення регулятора з продажу курятини на клітинній основі в Сінгапурі, є єдиною у світі компанією, яка зараз продає м’ясо на основі клітин. Однак кілька компаній наразі чекають на нормативні накази та схвалення в США, що, на думку представників галузі, може відбутися наприкінці цього року.

Дослідження Eat Just показало, що 70% американських споживачів готові платити на 25% більше за курятину на клітинній основі, але ціна не має великого значення.

72% споживачів готові заплатити таку ж суму і лише 1% — більше. Вони купуватимуть, якщо це буде коштувати дешевше.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Легендарний бренд випустив рослинну котлету, яку не відрізнити від справжнього м’яса

З новими котлетами Beyond Meat дебютує ексклюзивно в американській роздрібній мережі Costco. Інноваційне рослинне м’ясо містить 19 грамів білка в...

Nestlé вивела на полиці веганський KitKat, який розробляла два роки

Веганська версія культового батончика обіцяє стати альтернативою без компромісів. KitKat Vegan є сертифікованим веганським продуктом. Він виготовлений із 100% стійкого...

«Ми почали процес перетворення з ремісників на foodtech-компанію». Дмитро Борисов про тренди у ресторанному бізнесі.

Коронавірусна криза переформатувала ресторанний бізнес. Нові сервіси, формати, технологічні рішення дозволили вижити у час, коли довелося зачиняти двері для...

23 нові компанії почали культивувати м’ясо. Інвестиції б’ють рекорди

Всього вирощуванням м'ясних культур займається 76 компаній — на 43% більше, ніж в 2019 р.В сегменті рослинних замінників білку...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

На Розточчі варять сири з темним пивом та копченю цибулею

Сироварня розташована в селі Рокитне, поруч з національним парком...

Яйця із дріжджів та молоко без корів: Стартапи отримали рекордні інвестиції на нову їжу

За перші шість місяців 2024 року їм вдалося залучити...

McDonald’s готує “тест-драйв” рослинних бургерів, розроблених з Beyond Meat

McPlant — це бургер з котлетою на рослинній основі,...

Кулінарні експерти з Тель-Авіву не змогли відрізнити лабораторне м’ясо від звичайного

До свого тель-авівського ресторану The Chicken SuperMeat запросила трійку...

Піранья із корнеплоду — на прилавках з’явилися нові продукти від стартапів

Лінійка продуктів включає рослинні версії популярної риби, як-от лосось,...

Вибір редактора
В продовження теми