Нетрадиційна орієнтація: 70% споживачів заплатили б за клітинну курятину на четверть більше

Опитування 2522 споживачів у США показало, що майже 7 з 10 людей замінили б штучну курку на традиційну. Проводила його консалтингова фірма від імені Eat Just.

Після того, як їм показали фотографії культивованого курячого продукту та прочитали опис того, як він був підготований, 72% сказали, що подумають про його покупку.

З споживачів, які були готові купувати клітинну курку та яловичину найбільша група — 21% — сказали, що основною причиною для покупки буде те, що вони виготовлені способом, який не потребує вбивства тварин. 19% покупців курки та 17% покупців яловичини причиною назвали те, що це корисний для здоров’я продукт.

Екологічність стояла в списку нижче: 12% покупців курятини та 11% споживачів яловичини назвали це основною причиною.

Штучне м’ясо наразі не доступне в США, тому ці відповіді переважно теоретичні.

Eat Just, яка отримала схвалення регулятора з продажу курятини на клітинній основі в Сінгапурі, є єдиною у світі компанією, яка зараз продає м’ясо на основі клітин. Однак кілька компаній наразі чекають на нормативні накази та схвалення в США, що, на думку представників галузі, може відбутися наприкінці цього року.

Дослідження Eat Just показало, що 70% американських споживачів готові платити на 25% більше за курятину на клітинній основі, але ціна не має великого значення.

72% споживачів готові заплатити таку ж суму і лише 1% — більше. Вони купуватимуть, якщо це буде коштувати дешевше.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американські школи переходять на веганське меню — учні втомилися від традиційної їжі

Нова програма, яку ввели після успішного запуску безм’ясних понеділків і п’ятниць у 2019 та 2021 роках відповідно, є ініціативою...

Одна з найбільших країн світу розгортає лабораторії для вирощування «королівської» риби

Зокрема, Центральний науково-дослідний інститут морського рибальства ICAR (CMFRI) підписав меморандум про взаєморозуміння з біотехнологічною компанією Neat Meatt, що базується...

Danone у Північній Америці випустила рослинний йогурт для дітей

Як зазначають у компанії, йогурт Silk Kids Almondmilk Yogurt Alternative містить на 25% менше цукру, ніж звичайні ароматизовані йогурти....

Без звуків «Му»: молочний сир без корів з’явиться на ринку через два роки

Замість корів Formo використовує мікроорганізми, кодовані послідовностями ДНК молочного білка. Ці клітини вирощують у ферментері, поки не буде отримано...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Сонячна паляниця: нідерландська пекарня розробила хліб з вітаміном D

Проте це не є відповіддю на ажіотажний попит споживачів...

Wildtype Foods відкриє перший у світі зал дегустації суші з лабораторної риби

Виробництво передбачає вирощування справжнього м’яса з живих клітин без...

Онлайн-продажі продуктів харчування в США за рік виросли вчетверо

Згідно з дослідженням загальна сума замовлень на сьогоднішній день...

Жінки можуть отримати 40 тис. грн на створення нового бізнесу

Грантова програма організована завдяки проєкту «Посилення ґендерного реагування та...

Вибір редактора
В продовження теми