«Чорні кухні»: Ресторатор Дмитро Борисов про те, як галузь пристосовується до локдаунів

«Сім'я ресторанів Дмитра Борисова», що раніше нараховувала більше 50 закладів, пристосовується до умов роботи в пандемії за рахунок діджиталізації.

«Сподіваюся, що до кінця року ми побудуємо повноцінну IT-інфраструктуру, яка буде включати в себе не тільки ефективні CRM та ERP-системи», — говорить Дмитро Борисов, кухар, власник та бренд-шеф мережі ресторанів.

Мережа закладів планує глобально вивести на новий рівень взаємодію з гостями на рівні доступності на різних платформах.

В один клік вони зможуть замовити доставку або зробити попереднє замовлення за столик в ресторані. Дізнатися, в якому найближчому магазині можна купити улюблену локшину з креветками, оплатити замовлення бонусами і отримати персоналізовану пропозицію для подальших покупок.

Паралельно з цим компанія взялася оцифровувати свою експертність. «Тестуємо нові інструменти і готуємо B2B-сервіс, який нам дозволить набагато швидше і ефективніше розвиватися по франшизі і відкривати не 10-20, а 100+ ресторанів в рік», — каже Борисов.

Він згадує, що рік тому за один день зупинили роботу 50+ ресторанів. Залишили 4 об’єкти в різних частинах міста, які працювали в режимі «чорних кухонь» — там готували їжу від різних брендів. Це був період тестування нових гіпотез.

В результаті зрозуміли, що знижка на самовивезення і безкоштовна доставка в радіусі 2 км не працюють. Таких пропозицій тисячі.

За кілька днів мережа запустили 1 euro delivery — сервіс доставки їжі від усіх своїх брендів по всьому місту, з фіксованою ціною доставки — 50 грн.

«На просування витратили $10, в перший же день отримали 500 замовлень», — згадує Борисов.

Такий показник залишився і після закінчення карантину. Зараз, під час вже третього локдауну, отримують 1000 замовлень щодня.

Також пропонують набори ready to cook, завдяки яким за 15 хвилин можна зготувати ресторанну вечерю.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Будьмо! «Ідеальному кандидату» заплатять $40 тис. за відвідування пабів

Нещодавно Рада округу Лінкольншир опублікувала список вакансій для розвитку свого нового проєкту «Inns on the Edge». «Ідеальним кандидатом» бачать креативного...

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент продукції, що не містить пластику, та зміцнити позиції на ринку,...

Безалкогольні винні концентрати – британці хочуть перевинайти Каберне Совіньйон

Заснована винним критиком та письменником Метью Джуксом, компанія прагне розкрити у своїх напоях ту ж багатогранність, що і пляшка...

Американський стартап MeliBio розробив прототип синтетичного меду

Американський стартап MeliBio створив прототип, який «нагадує за смаком, текстурою і взякості» бджолиний мед, пише Fast Company. За словами...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Може вас зацікавити

Вчені створили хліб з «невидимими волокнами», який покращує самопочуття

Так з’явився FiberX – функціональне волокно без смаку, яке...

Вершковий смак, білок та мінімум цукру. Із ячменю вперше створене повноцінне молоко

У ячмінному молоці є те, що шукають споживачі –...

Курячі нагетси обсмажують на повітрі, щоб знизити вміст жиру на 75%

Сьогодні споживачі шукають кращі варіанти комфортної їжі. Зважаючи на...

Вибір редактора
В продовження теми