«Чорні кухні»: Ресторатор Дмитро Борисов про те, як галузь пристосовується до локдаунів

«Сім'я ресторанів Дмитра Борисова», що раніше нараховувала більше 50 закладів, пристосовується до умов роботи в пандемії за рахунок діджиталізації.

«Сподіваюся, що до кінця року ми побудуємо повноцінну IT-інфраструктуру, яка буде включати в себе не тільки ефективні CRM та ERP-системи», — говорить Дмитро Борисов, кухар, власник та бренд-шеф мережі ресторанів.

Мережа закладів планує глобально вивести на новий рівень взаємодію з гостями на рівні доступності на різних платформах.

В один клік вони зможуть замовити доставку або зробити попереднє замовлення за столик в ресторані. Дізнатися, в якому найближчому магазині можна купити улюблену локшину з креветками, оплатити замовлення бонусами і отримати персоналізовану пропозицію для подальших покупок.

Паралельно з цим компанія взялася оцифровувати свою експертність. «Тестуємо нові інструменти і готуємо B2B-сервіс, який нам дозволить набагато швидше і ефективніше розвиватися по франшизі і відкривати не 10-20, а 100+ ресторанів в рік», — каже Борисов.

Він згадує, що рік тому за один день зупинили роботу 50+ ресторанів. Залишили 4 об’єкти в різних частинах міста, які працювали в режимі «чорних кухонь» — там готували їжу від різних брендів. Це був період тестування нових гіпотез.

В результаті зрозуміли, що знижка на самовивезення і безкоштовна доставка в радіусі 2 км не працюють. Таких пропозицій тисячі.

За кілька днів мережа запустили 1 euro delivery — сервіс доставки їжі від усіх своїх брендів по всьому місту, з фіксованою ціною доставки — 50 грн.

«На просування витратили $10, в перший же день отримали 500 замовлень», — згадує Борисов.

Такий показник залишився і після закінчення карантину. Зараз, під час вже третього локдауну, отримують 1000 замовлень щодня.

Також пропонують набори ready to cook, завдяки яким за 15 хвилин можна зготувати ресторанну вечерю.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український шеф-кухар створює унікальні спеції за давніми рецептами Півдня

Ікорна сіль – авторська розробка, що виготовляється з засоленої та висушеної ікри локального коропа і є натуральним підсилювачем смаку...

Стартап розробив макарони для схуднення із рідкісної японської рослини

У продукті немає жиру, глютену чи цукру, лише – корінь японської рослини конжаку (її ще називають конняку, «диявольський язик»,...

Український бренд створює хрусткі снеки, що на 100% складаються із сиру

ТМ «snEco» була заснована у 2015 році двома братами, Вадимом та Пилипом, які є справжніми шанувальниками сиру та здорового...

Стартап отримав 6 млн євро на завод, який вироблятиме харчову олію із тирси

Інвесторами стали Voima Ventures, 2C Ventures, Nordic Foodtech VC, а також фонд SmartCap Green Fund, підтриманий Естонією та ЄС.Äio...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Великий завод перетворить відпрацьоване зерно на піцу, чіпси та замінники м’яса

Підприємство, розташоване в Аппенцелі (Швейцарія), здатне щорічно переробляти 25...

Виробничий гігант подвоїв продажі рожевих ананасів, які розробляли 16 років

Попит на унікальний фрукт набагато перевищує пропозицію, говорять в...

Фудтех України 2022: тренди, інвестори, новинки, стартапи, компанії

За оцінкою Pitchbook, сервіси та технології «навколо їжі» залучають...

Мохіто із моцарели. Відходи сироваріння переробили на 80-градусний спирт

Таким шляхом пішла компанія Wheyward Spirit. Вона була заснована...

Яйця навчилися дезинфікувати за мільярдну долю секунди. Прямо в упаковці

Це також допомагає вирощувати здорових курчат-бройлерів з меншою кількістю...

Вибір редактора
В продовження теми