«Сподіваюся, що до кінця року ми побудуємо повноцінну IT-інфраструктуру, яка буде включати в себе не тільки ефективні CRM та ERP-системи», — говорить Дмитро Борисов, кухар, власник та бренд-шеф мережі ресторанів.
Мережа закладів планує глобально вивести на новий рівень взаємодію з гостями на рівні доступності на різних платформах.
В один клік вони зможуть замовити доставку або зробити попереднє замовлення за столик в ресторані. Дізнатися, в якому найближчому магазині можна купити улюблену локшину з креветками, оплатити замовлення бонусами і отримати персоналізовану пропозицію для подальших покупок.
Паралельно з цим компанія взялася оцифровувати свою експертність. «Тестуємо нові інструменти і готуємо B2B-сервіс, який нам дозволить набагато швидше і ефективніше розвиватися по франшизі і відкривати не 10-20, а 100+ ресторанів в рік», — каже Борисов.
Він згадує, що рік тому за один день зупинили роботу 50+ ресторанів. Залишили 4 об’єкти в різних частинах міста, які працювали в режимі «чорних кухонь» — там готували їжу від різних брендів. Це був період тестування нових гіпотез.
В результаті зрозуміли, що знижка на самовивезення і безкоштовна доставка в радіусі 2 км не працюють. Таких пропозицій тисячі.
За кілька днів мережа запустили 1 euro delivery — сервіс доставки їжі від усіх своїх брендів по всьому місту, з фіксованою ціною доставки — 50 грн.
«На просування витратили $10, в перший же день отримали 500 замовлень», — згадує Борисов.
Такий показник залишився і після закінчення карантину. Зараз, під час вже третього локдауну, отримують 1000 замовлень щодня.
Також пропонують набори ready to cook, завдяки яким за 15 хвилин можна зготувати ресторанну вечерю.