Карабао — це місцеві водяні буйволи. Вони мають меншу продуктивність, ніж корови, але дають значно жирніше та більш поживне молоко.
Про розробку нової упаковки президент SMC та головний операційний директор Рамон С. Енг заявив через кілька місяців після того, як вперше допоміг фермерським кооперативам пом’якшити фінансові збитки в розпал пандемічних обмежень минулого року, придбавши надлишок їх молочних запасів.
У результаті тисячі літрів свіжого молока карабао були врятовані та передані бідним громадам.
Останнім часом компанія працювала над тим, щоб допомогти фермерам знайти спосіб збереження свіжості свого продукту протягом тривалого часу.
Нещодавно вона змогла доопрацювати рішення щодо упаковки з використанням технології «реторти». Процес дозволяє стерилізувати свіже молоко карабао в алюмінієвих банках без потреби в консервантах.
«Таким чином вирішено головне обмеження — швидкопсувність продукту. Це заважало фермерам максимізувати доходи та розвивати бізнес. Тепер молоко карабао може продаватися більшій кількості споживачів на багатьох ринках», — сказав Енг.
SMC також інвестувала в обладнання на своєму заводі, щоб розливати молоко за новою технологією. Її ж можна застосовувати і для інших харчових напоїв — чаю, кави, соєвого молока тощо.