Чим і як тамуватимемо спрагу в 2021 році? Без сумніву, це будуть більш здорові і «чисті» напої, більш стійкі у виробничому ланцюзі та більш преміальні.
Споживачі користуватимуться мантрою «все добре для мене, що добре для планети».
Зменшиться споживання міцних алкогольних напоїв, зросте сегмент корисних та функціональних альтернатив.
Ось ТОП-6 тенденцій та напоїв, які рухатимуть ринок у цьому році.
Чай з «бульбашками»
Винайдений у 1980-х роках, «бульбашковий» чай (bubble tea) досягне нових висот популярності. Від США до Німеччини, від Китаю до Бразилії — галузь «бульбашкових» чаїв глобалізується. Очікується, що цей сегмент ринку зросте майже на $2 млрд і сягне $4,3 млрд до 2027 року.
Освіжаючий тайванський напій на основі чаю з «бульбашками» тапіоки або фруктового желе приваблює здорових людей, які насолоджуються варіантами з низьким вмістом цукру, органічним соєвим молоком, зеленим чаєм або фруктовими сумішами.
Ферментовані напої
Сегмент ферментованих напоїв швидко зростає, займаючи значну частину в категорії функціональних та здорових продуктів.
Очікується, що пробіотичні напої сягнуть продажів до 2025 року на рівні понад $77 млрд, що майже вдвічі перевищить дохід, отриманий у всьому світі в 2018-му.
Зокрема, набирають обертів такі продукти як водний кефір з різноманітними штамами пробіотиків, які допомагають зміцнити імунну систему та сприяють травленню. Те ж саме стосується ферментованої мексиканської содової Тепаче — альтернативи комбучі.
Вина та шампанські з нотками зірковості
Просування напоїв знаменитостями не є чимось новим. Подумайте про Джорджа Клуні та Неспрессо, Дженніфер Еністон та Smart Water або про незліченну кількість спортивних зірок, які підтримують енергетичні напої.
Все більше і більше виноградників та винних домів співпрацюватимуть зі знаменитостями.
Вино в пакетах як екологічний вибір
Пакетоване вино легше зберігати, воно краще утримує властивості напою після відкриття і є більш гігієнічним та стійким варіантом, зокрема для ресторанів.
Кожна трилітрова упаковка генерує приблизно половину викидів вуглекислого газу порівняно зі скляною пляшкою.
Ба більше, вино в коробках дешевше у транспортуванні та більш екологічне.
Консервовані коктейлі
Хоча дехто із задоволенням міксує власні коктейлі дома, споживачі сумують за часом, коли можна було купити готовий коктейль і відразу його випити.
Спиртові бренди та готельні мережі, такі як Marriott, не витрачали часу та запропонували ідеальне рішення. Вони створити різноманітні смачні коктейлі в банках, готові до вживання. Ймовірно, це стане найгарячішою тенденцією в області алкогольних напоїв у 2021 році.
Слабоалкогольні напої
Інтерес до напоїв з низьким вмістом алкоголю за останні кілька років стрімко зростає, все більше і більше людей шукають золоту середину між випивкою та функціональністю.
Слабоалкогольні та безалкогольні напої заповнюють ринок, і за цим простором цікаво спостерігати.