Повернення вина в пакетах. ТОП-6 свіжих трендів на ринку напоїв

2020-й рік виявився спраглим не лише до особистих зустрічей, але й до напоїв. Замкнуті в карантині, споживачі тішилися ранковою кавою та самостійно приготованими коктейлями. Водночас, це сформувало кілька трендів, які визначили розвиток сегменту напоїв у 2021 році.

Чим і як тамуватимемо спрагу в 2021 році? Без сумніву, це будуть більш здорові і «чисті» напої, більш стійкі у виробничому ланцюзі та більш преміальні.

Споживачі користуватимуться мантрою «все добре для мене, що добре для планети».

Зменшиться споживання міцних алкогольних напоїв, зросте сегмент корисних та функціональних альтернатив.

Ось ТОП-6 тенденцій та напоїв, які рухатимуть ринок у цьому році. 

  1. Чай з «бульбашками»

Винайдений у 1980-х роках, «бульбашковий» чай (bubble tea) досягне нових висот популярності. Від США до Німеччини, від Китаю до Бразилії — галузь «бульбашкових» чаїв глобалізується. Очікується, що цей сегмент ринку зросте майже на $2 млрд і сягне $4,3 млрд до 2027 року.

Освіжаючий тайванський напій на основі чаю з «бульбашками» тапіоки або фруктового желе приваблює здорових людей, які насолоджуються варіантами з низьким вмістом цукру, органічним соєвим молоком, зеленим чаєм або фруктовими сумішами.

  1. Ферментовані напої 

Сегмент ферментованих напоїв швидко зростає, займаючи значну частину в категорії функціональних та здорових продуктів.

Очікується, що пробіотичні напої сягнуть продажів до 2025 року на рівні понад $77 млрд, що майже вдвічі перевищить дохід, отриманий у всьому світі в 2018-му. 

Зокрема, набирають обертів такі продукти як водний кефір з різноманітними штамами пробіотиків, які допомагають зміцнити імунну систему та сприяють травленню. Те ж саме стосується ферментованої мексиканської содової Тепаче — альтернативи комбучі. 

  1. Вина та шампанські з нотками зірковості

Просування напоїв знаменитостями не є чимось новим. Подумайте про Джорджа Клуні та Неспрессо, Дженніфер Еністон та Smart Water або про незліченну кількість спортивних зірок, які підтримують енергетичні напої. 

Все більше і більше виноградників та винних домів співпрацюватимуть зі знаменитостями.

  1. Вино в пакетах як екологічний вибір

Пакетоване вино легше зберігати, воно краще утримує властивості напою після відкриття і є більш гігієнічним та стійким варіантом, зокрема для ресторанів. 

Кожна трилітрова упаковка генерує приблизно половину викидів вуглекислого газу порівняно зі скляною пляшкою.

Ба більше, вино в коробках дешевше у транспортуванні та більш екологічне. 

  1. Консервовані коктейлі

Хоча дехто із задоволенням міксує власні коктейлі дома, споживачі сумують за часом, коли можна було купити готовий коктейль і відразу його випити. 

Спиртові бренди та готельні мережі, такі як Marriott, не витрачали часу та запропонували ідеальне рішення. Вони створити різноманітні смачні коктейлі в банках, готові до вживання. Ймовірно, це стане найгарячішою тенденцією в області алкогольних напоїв у 2021 році.

  1. Слабоалкогольні напої

Інтерес до напоїв з низьким вмістом алкоголю за останні кілька років стрімко зростає, все більше і більше людей шукають золоту середину між випивкою та функціональністю.

Слабоалкогольні та безалкогольні напої заповнюють ринок, і за цим простором цікаво спостерігати.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вода у кубі. Британці створили напої в мікрокубиках

Microdrink являють собою крихітні кубики без цукру на основі екстрактів рослин і фруктів та мають натуральний смак.Крихітні кубики багаті...

Півмільйона гривень за два тижні: українці донатять на реабілітаційне обладнання

2 грудня 2024 року PJSC Carlsberg Ukraine разом із Фундацією збірної України з футболу ініціювали благодійний Різдвяний збір. Мета...

Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою

Продукт доступний  у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і білий персик.Сай Чалуваді, віцепрезидент відділу досліджень і розробок Liquid IV,...

Аромат землі та поту: українці готують унікальний сир у попелі

Це — оригінальна інтерпретація рецепта сиру «реблошон» у сучасному відтворенні, говорять у мануфактурі.Сир під назвою «Алтинчіз Ред» створюється за...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Інноваційна кавоварка працює на WI-FI та варить каву з повітря

Натомість Kara Pod використовує технологію, яка перетворює на питну...

Діабет змусив винахідника придумати новий вид морозива — без цукру, тваринних та рослинних жирів

У 2014 році Никласу Лутману, у співзасновника шведської компанії...

Скандинави питимуть український іван-чай, ферментований за традиційними рецептами

Цього року компанія прийняла участь у найбільшій скандинавській виставці...

Американці вперше виростили в лабораторії рибу, яку неможливо було виростити на фермі

Щоб поділитися досягненням зі світом команда стартапу навіть провела...

Американський стартап розробив «грибне м’ясо», яке можна буде купити уже в 2022 році

Компанія Meati розробила цільне м'ясо з ферментованого міцелію, структуроване...

Вибір редактора
В продовження теми