Повернення вина в пакетах. ТОП-6 свіжих трендів на ринку напоїв

2020-й рік виявився спраглим не лише до особистих зустрічей, але й до напоїв. Замкнуті в карантині, споживачі тішилися ранковою кавою та самостійно приготованими коктейлями. Водночас, це сформувало кілька трендів, які визначили розвиток сегменту напоїв у 2021 році.

Чим і як тамуватимемо спрагу в 2021 році? Без сумніву, це будуть більш здорові і «чисті» напої, більш стійкі у виробничому ланцюзі та більш преміальні.

Споживачі користуватимуться мантрою «все добре для мене, що добре для планети».

Зменшиться споживання міцних алкогольних напоїв, зросте сегмент корисних та функціональних альтернатив.

Ось ТОП-6 тенденцій та напоїв, які рухатимуть ринок у цьому році. 

  1. Чай з «бульбашками»

Винайдений у 1980-х роках, «бульбашковий» чай (bubble tea) досягне нових висот популярності. Від США до Німеччини, від Китаю до Бразилії — галузь «бульбашкових» чаїв глобалізується. Очікується, що цей сегмент ринку зросте майже на $2 млрд і сягне $4,3 млрд до 2027 року.

Освіжаючий тайванський напій на основі чаю з «бульбашками» тапіоки або фруктового желе приваблює здорових людей, які насолоджуються варіантами з низьким вмістом цукру, органічним соєвим молоком, зеленим чаєм або фруктовими сумішами.

  1. Ферментовані напої 

Сегмент ферментованих напоїв швидко зростає, займаючи значну частину в категорії функціональних та здорових продуктів.

Очікується, що пробіотичні напої сягнуть продажів до 2025 року на рівні понад $77 млрд, що майже вдвічі перевищить дохід, отриманий у всьому світі в 2018-му. 

Зокрема, набирають обертів такі продукти як водний кефір з різноманітними штамами пробіотиків, які допомагають зміцнити імунну систему та сприяють травленню. Те ж саме стосується ферментованої мексиканської содової Тепаче — альтернативи комбучі. 

  1. Вина та шампанські з нотками зірковості

Просування напоїв знаменитостями не є чимось новим. Подумайте про Джорджа Клуні та Неспрессо, Дженніфер Еністон та Smart Water або про незліченну кількість спортивних зірок, які підтримують енергетичні напої. 

Все більше і більше виноградників та винних домів співпрацюватимуть зі знаменитостями.

  1. Вино в пакетах як екологічний вибір

Пакетоване вино легше зберігати, воно краще утримує властивості напою після відкриття і є більш гігієнічним та стійким варіантом, зокрема для ресторанів. 

Кожна трилітрова упаковка генерує приблизно половину викидів вуглекислого газу порівняно зі скляною пляшкою.

Ба більше, вино в коробках дешевше у транспортуванні та більш екологічне. 

  1. Консервовані коктейлі

Хоча дехто із задоволенням міксує власні коктейлі дома, споживачі сумують за часом, коли можна було купити готовий коктейль і відразу його випити. 

Спиртові бренди та готельні мережі, такі як Marriott, не витрачали часу та запропонували ідеальне рішення. Вони створити різноманітні смачні коктейлі в банках, готові до вживання. Ймовірно, це стане найгарячішою тенденцією в області алкогольних напоїв у 2021 році.

  1. Слабоалкогольні напої

Інтерес до напоїв з низьким вмістом алкоголю за останні кілька років стрімко зростає, все більше і більше людей шукають золоту середину між випивкою та функціональністю.

Слабоалкогольні та безалкогольні напої заповнюють ринок, і за цим простором цікаво спостерігати.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українська кондитерська створює цукерки у вигляді арматури та протитанкових їжаків

“War times, war desserts або які часи, такі і їжаки”, – говорить виробник, презентуючи протитривожні цукерки у вигляді їжаків...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках — шоколад і ваніль.  Коктейлі створені спеціально для дітей до 13...

Бобова бомба. Українська компанія виготовляє макарони з нуту та сочевиці, які готуються за 5 хвилин

Макарони з гороху та сочевиці виготовляються під брендом Happyroni, і позиціонуються як їжа для дітей, спортсменів, веганів та вегетаріанців.В...

Веганська баранина потрапила в мішленівські ресторани та кращі стейк-хауси Європи

Розроблені харчовою технологічною компанією Redefine Meat, рослинні стейки подають у елітних ресторанах Німеччини, Нідерландів та Ізраїлю, а також у...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

Nestlé за допомогою мікробів створила продукт для нарощування м’язів

Це – сироватковий білок Orgain Better Whey, без лактози...

Інвестор шукає 10 стартапів для запуску молочного лабораторного інкубатора

Pascual Innoventures має на меті стати інвестором на початковій...

Glovo going global. Investor of world-famous startup explained about the principles of investing in “unicorns”

Maksym Filippov, executive director of the GR Capital venture...

Корейці вперше в світі виростили у лабораторії японську креветку

Південнокорейська компанія CellMEAT успішно культивувала прототип креветок токто —...

Коктейль з левовою гривою. Енергетичний шот на травах та грибах знижує стрес та навіть вагу

Енергетичний напій виготовляється на рослинній основі та має смак...

Вибір редактора
В продовження теми