Таким чином компанія AB InBev, яка володіє правами на Corona в усіх країнах, крім США, прагне масштабувати екологічні ініціативи у сфері пакування на весь глобальний ринок.
Технологія, що лежить в основі упаковки, розроблялася протягом трьох років у Глобальному центрі інновацій та технологій AB InBev (GITEC).
За даними компанії, у процесі перетворення ячмінної соломи в паперову клітковину використовується на 90% менше води, менше енергії та менше агресивних хімічних речовин, ніж при традиційній переробці деревини.
Упаковка з ячмінної соломи така ж міцна і довговічна, як звичайна.
За допомогою нової технології бренд сподівається усунути необхідність вирубки лісів для виробництва пакувальних матеріалів.
Апсиклінг та циркулярне виробництво — нові концепції, спрямовані на більш ретельне управління природними ресурсами, і поки що споживачі підтримують їх. Занепокоєння тим, як виробництво продуктів харчування впливає на навколишнє середовище, навіть зросло під час пандемії.
До слова, окрім екологічної упаковки AB InBev інвестує у альтернативну, зокрема сонячну, енергетику, та покращення очищення води.