Корона з сіна. Corona створила упаковку для пива з ячмінної соломи

Corona створила нову еко-упаковку для свого пива із ячмінної соломи. У березні упаковка на 6 пляшок дебютувала у Колумбії, а пізніше цього року в таку ж пакуватимуть пиво аргентинці.

Таким чином компанія AB InBev, яка володіє правами на Corona в усіх країнах, крім США, прагне масштабувати екологічні ініціативи у сфері пакування на весь глобальний ринок.

Технологія, що лежить в основі упаковки, розроблялася протягом трьох років у Глобальному центрі інновацій та технологій AB InBev (GITEC).

За даними компанії, у процесі перетворення ячмінної соломи в паперову клітковину використовується на 90% менше води, менше енергії та менше агресивних хімічних речовин, ніж при традиційній переробці деревини.

Упаковка з ячмінної соломи така ж міцна і довговічна, як звичайна.

За допомогою нової технології бренд сподівається усунути необхідність вирубки лісів для виробництва пакувальних матеріалів.

Апсиклінг та циркулярне виробництво — нові концепції, спрямовані на більш ретельне управління природними ресурсами, і поки що споживачі підтримують їх. Занепокоєння тим, як виробництво продуктів харчування впливає на навколишнє середовище, навіть зросло під час пандемії.

До слова, окрім екологічної упаковки AB InBev інвестує у альтернативну, зокрема сонячну, енергетику, та покращення очищення води.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ukrainian hot chili peppers. Українська компанія виготовляє найгостріші соуси за «живою» технологією

Соуси виготовляються за технологією холодної ферментації, що дозволяє зберегти смакоароматичні і корисні властивості свіжого перцю. Холодна ферментація – власна розробка...

Виробники кольорових веганських котлет створили солодкий бургер для сніданку

Американська компанія Actual Veggies розробила солодкий бургер для сніданку з бананом, чорницями та асаї, щоб «розпочати день у більш...

Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська компанія пустила вантажівку, яка їздить узбережжям у спекотні літні вихідні...

Мільярд на рослинному тунці, веганських яйцях та креветках — світовий гігант заробив на foodtech

Портфель рослинних продуктів Nestlé включає вегетаріанські бренди Garden Gourmet, Natural Bliss, Vuna та Sweet Earth. Сюди ж варто додати...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Може вас зацікавити

Перше в світі лабораторне м’ясо краба потрапило в ресторани. Ціна — $3000 за кілограм

Її провів шеф-кухар Хосе Луїс Дель Амо з компанії...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок...

Мільярд на рослинному тунці, веганських яйцях та креветках — світовий гігант заробив на foodtech

Портфель рослинних продуктів Nestlé включає вегетаріанські бренди Garden Gourmet,...

Інноваційна кава з білком та грибами містить 9 незамінних амінокислот — як м’ясо

Нова продукція, яка вийшла під брендом Fermy, включає два...

Вибір редактора
В продовження теми