Корона з сіна. Corona створила упаковку для пива з ячмінної соломи

Corona створила нову еко-упаковку для свого пива із ячмінної соломи. У березні упаковка на 6 пляшок дебютувала у Колумбії, а пізніше цього року в таку ж пакуватимуть пиво аргентинці.

Таким чином компанія AB InBev, яка володіє правами на Corona в усіх країнах, крім США, прагне масштабувати екологічні ініціативи у сфері пакування на весь глобальний ринок.

Технологія, що лежить в основі упаковки, розроблялася протягом трьох років у Глобальному центрі інновацій та технологій AB InBev (GITEC).

За даними компанії, у процесі перетворення ячмінної соломи в паперову клітковину використовується на 90% менше води, менше енергії та менше агресивних хімічних речовин, ніж при традиційній переробці деревини.

Упаковка з ячмінної соломи така ж міцна і довговічна, як звичайна.

За допомогою нової технології бренд сподівається усунути необхідність вирубки лісів для виробництва пакувальних матеріалів.

Апсиклінг та циркулярне виробництво — нові концепції, спрямовані на більш ретельне управління природними ресурсами, і поки що споживачі підтримують їх. Занепокоєння тим, як виробництво продуктів харчування впливає на навколишнє середовище, навіть зросло під час пандемії.

До слова, окрім екологічної упаковки AB InBev інвестує у альтернативну, зокрема сонячну, енергетику, та покращення очищення води.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Брокомоле та їжа лівійських євреїв. Українська «Стодола» виготовила унікальні соуси

У лютому компанія випустила на ринок цілу лінійку незвичайної органічної їжі. Це – соус брокомоле, що являє собою суміш...

В Іспанії створили упаковку із сироватки. Вона подовжить термін зберігання сиру на 50%

За даними Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, з 18 млн тонн сиру, виробленого в усьому світі, щороку утворюється 180...

На експорт інноваційної їжі можна отримати майже 2 млн грн гранту

За умовами програми, EU4Business відбере 12 бізнесів, які отримають 40 тис. євро (приблизно 1,7 млн грн) на просування власної...

Найбільша українська мережа кав’ярень відкрила перший заклад у Польщі

Новий заклад розташований у центрі Варшави на вулиці Маршалковській, 136, де раніше працював ресторан мережі швидкого харчування Subway. Поруч...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Молока та яйця з власних відходів — найбільша у світі пивоварна компанія інвестує в інновації

Найбільша у світі пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev, відома своєю...

Що таке крафт? Чому варто обирати крафтові продукти?

Усі ми чули слово “крафтовий” – це може відноситися...

Сінгапурська компанія розробила автоматизовані біореактори для вирощування лабораторного м’яса

Сінгапурська SingCell, заснована у 2020 році, розробила повністю автоматизовані...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі...

Планктон для офісів. Снеками майбутнього будуть низькокалорійні чіпси з медуз

Команда данських дослідників розробила метод перетворення медуз, які багаті...

Вибір редактора
В продовження теми