Корона з сіна. Corona створила упаковку для пива з ячмінної соломи

Corona створила нову еко-упаковку для свого пива із ячмінної соломи. У березні упаковка на 6 пляшок дебютувала у Колумбії, а пізніше цього року в таку ж пакуватимуть пиво аргентинці.

Таким чином компанія AB InBev, яка володіє правами на Corona в усіх країнах, крім США, прагне масштабувати екологічні ініціативи у сфері пакування на весь глобальний ринок.

Технологія, що лежить в основі упаковки, розроблялася протягом трьох років у Глобальному центрі інновацій та технологій AB InBev (GITEC).

За даними компанії, у процесі перетворення ячмінної соломи в паперову клітковину використовується на 90% менше води, менше енергії та менше агресивних хімічних речовин, ніж при традиційній переробці деревини.

Упаковка з ячмінної соломи така ж міцна і довговічна, як звичайна.

За допомогою нової технології бренд сподівається усунути необхідність вирубки лісів для виробництва пакувальних матеріалів.

Апсиклінг та циркулярне виробництво — нові концепції, спрямовані на більш ретельне управління природними ресурсами, і поки що споживачі підтримують їх. Занепокоєння тим, як виробництво продуктів харчування впливає на навколишнє середовище, навіть зросло під час пандемії.

До слова, окрім екологічної упаковки AB InBev інвестує у альтернативну, зокрема сонячну, енергетику, та покращення очищення води.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рибний дзень. Два американці за три місяці зірвали на шкірках лосося $1 млн

Джастін Гілберт і Дуглас Рібу – засновники Harmless Harvest – хотіли, щоб їхня справа була пов’язана з морепродуктами, але не знали...

Вчені перетворили звичайні гази на їжу, поживнішу за яловичину

Дослідники з Університету Тюбінгена в Німеччині розробили процес, у якому використовуються вуглекислий газ, кисень і водень для вирощування дріжджів...

Світові виробники алкоголю почали розливати горілку у пляшки з картону

Паперовими пляшками уже користуються такі великі бренди як Absolut (Pernod Ricard) та Johnnie Walker (Diageo).Паперова пляшка виготовляється з картону...

Ринок foodtech у 2020 році: 331 угоди на $8,6 млрд

6 місце: розробник біотехнологій Manus Bio — $ 340 млнManus Bio  — американський розробник передової технології ферментації, призначеної для...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Українці варять пиво з ароматом свіжоспеченого хліба та витримують дикий саур у дубових бочках

Пиво випущено у лімітованій версії, розповідають у компанії. “Хліб”...

Фіни нагодують місію на Марс їжею, створеною з повітря

Solar Foods виробляє мікробний білок, використовуючи лише водень, СО2...

Грибні омари, равіолі та бекон: стартап запозичив ідею з японською кухні

Замовлення продукту доступне на сайті компанії, і, за словами...

Багет без багів. Французька компанія представила мультиволоконний хліб

Над продуктом науково-дослідна група почала працювати у 2016 році...

Усьому Glovo. Інвестор у всесвітньовідомий стартап розповів про принципи інвестування у «єдинорогів»

Максим Філіппов, виконавчий директор венчурного фонду GR Capital, —...

Вибір редактора
В продовження теми