Свою пропозицію компанія називає CryptoCrisp. Об’єм випуску серії з новим ароматом — лише 50 банок. Всі вони існують лише у вигляді ілюстрацій NFT, і продаються на аукціонах виключно на платформі Rarible.
Найвища ставка за одиницю продукту зараз становить 0,1 WETH, оскільки оплата за Rarible може бути здійснена лише за допомогою криптовалюти. У менш технічному плані це еквівалентно приблизно 180 доларам.
Учасники тендеру отримають одну з 50 версій анімованого пакету Pringles на веб-сайті Rarible, де Джуліус Прінгл (персонаж, зображений на упаковці) піднімає брови, ніби хоче сказати: «Ми справді робити це, так?»
До речі, Pringles — не єдиний бренд продуктів харчування, який вдався до технології NFT. Минулого тижня Taco Bell також виставив на продаж купу GIF-файлів свого тако.
Усі кошти від продажу неїстівних продуктів підуть художнику, який створив анімацію.